Recenze (1 406)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Star Vars, dvě magická slůvka, která mluví za vše, a je jedno jestli je to díl první, třetí nebo šestej ...
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Kdyby našli zase nějaký svatý grál, nebo i jen blbou truhlu se zlatem, ale vmést UFO Indimu do příběhu? Jinak jak již zde zaznělo, někdy nejsou snadné návraty legend.
Zlaté oko (1995)
Je to snad jediná bondovka, kterou jsem viděl skoro celou a to už je co říct ...
Rybí legendy Jakuba Vágnera (2011) (seriál)
JV je sice pošuk, jak cestovatelsky, tak vystupováním, ale i přes tento drobný neduh, je to skvěle natočený dokument.
Na tuhle nemám (2010)
Otřesně otřepaný, otřesně otřesný, otřesný dialogy a tak v celku otřesný. Kráska a zvíře 2010? ale kdepak, kdyby bylo na body, tak 10 by nedostal ani ten pes ...
Vyhlídka na vraždu (1985)
Jednou mi jedna řekla, kdo neviděl ani jeden díl 007, jako by nebyl, tudíž nejsem. Nedal jsem totiž ani tento díl ...
Čertova nevěsta (2011)
Troška na starý kolena? nebo že by se upsal čertu? Na jeho gusto je tohle dívatelná pohádka. Zvlášť, když si hlavní postavu střihl pro mne neznámý Šanda ...