Recenze (1 406)
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Jako dítě jsem se těšil na konec, na zlatý poklad.
Arabela (1980) (seriál)
Kam se hrabe Alenka, tohle je ta pravá pohádková říše s Honzíkem a Mařenkou :o)
Vaterland - Lovecký deník (2004)
Je to psycho, i poté, co se dozvíte, kdo je onou štvanou zvěří ..
Sedm (1995)
7 hříchů v jedné postavě, aneb složte si svého Ježíše. Vynikající Brad s Mroganem, včetně dalších. V celku velmi slušná krimi podívaná ...
Návštěvníci (1983) (seriál)
Hovoří CML, hovoří CML ... a nakonec byl jen nakřivo :o)
Krakonoš a lyžníci (1980)
Nefalšovaná dědina, nefalšovaní obyvatelé, v nefalšovaném zasněženém filmu ...
Létající Čestmír (1983) (seriál)
Poletující seriál, v nepoletující době ...
Highlander (1986)
Nesmrtelný je hlavní hrdina, i tento film ...
Dobrý den, paní Campbellová! (1968)
Hezká komedie s hezkou písničkou ... ne, to by bylo málo, tady k tomu ještě bylo hodně sluníčka, a ještě více krásy ... V celku povedená taškařice, viz. oni jsou světci / my jsme blbci .... :o)
Malá čarodějnice (1984) (seriál)
Je to tak jak už všichni víme, paní Bohdalová to má prostě v hlase :o) Čímž samosebou nezavrhuji práci animátorů, neb je to neskutečná piplačka, a u nás vždy s dobrým výsledkem ...