Recenze (1 406)
Bílá smrt (2009)
Napětí, strach, vrah, mamon, zima, pointa .... když zavřu oči nad nesmyslnými výlety křehké děvi do -60°C. Tak je to v celku i příjemná omrzlá krimi podívaná :o) PS: Diamanty jsem tedy vůbec nečekal ...
Zmražená pojistka (2005)
Jeden ze snímků, u kterého jsem se nenudil. Nechal si vyprávět příběh, kdy o překvapení nebyla nouze. Vše to bylo o hercích, kdy každý udělal co měl, a co chtěl. Jen proto je to příjemně mrazivé dílko, na které se dá koukat :o)
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Sice slušné triky, ale to k dobrému snímku nestačí. Chyběl smysluplný děj. Kvalitní humor. Herců výkony a trocha toho slunečního svitu ...
Společnost hrdinů (2013)
No, říkám si slušný název. Jo, ale známe to, že hezký obal ještě neznamená chutný produkt. Tento snímek je toho jasným důkazem. Tolik hrdinů, co na jeden zásobník v plné dávce pobijí 2 roty němců, už jsem dlouho neviděl...
Fantastická čtyřka (2005)
Ne vše se dá zfilmovat, a tento snímek je toho jasným důkazem. Na mne totiž působí nesnesitelně uměle ...
Helena (2012) (seriál)
Plechová huba a ještě se kolem ní točí seriál. Ještě kdyby to bylo aspoň trapasně k smíchu, aspoň malinko ...
Hannah Montana (2006) (seriál)
A to je o čem?
Čas pracuje pro vraha (1979)
No mi to taky nějaký ten čas sežralo. Copak o to vrah se našel, naopak jestli poručík našel doma manželku s klukem jsme se nedozvěděli ...
V elektrizující mlze (2009)
Tommy Lee Jones, co víc, neni víc, on je nejvíc ...
Den D (2008)
I Rusáci chtějí svého Ramba, Komando, 007, Bruce, Francouzskou motanici, Italskou lízanici, Německou čistotu, ale jak vidno, v celku se to celé minulo účinkem, kdyby to bylo aspoň vtipný ...