Recenze (1 406)
Domácí mazlíček (2008)
Otřískané téma, otřískané vtipy, otřískaná Anna faris, tedy nevím jak to dělá, ale ona snad nestárne :o) V celku jednoduchá podívaná, do které by se vešlo mnohem mnohem více vtipných scén, takhle to bylo takové dokoukat a spát :o)
Den, kdy nevyšlo slunce (2001) (TV film)
Vědět od půlky kdo je vrah, proč zabije, v celku i proč zabila. V takovém případě ztrácí pro mne detektivní příběh smysl ...
Jedinečný (2001)
Zabíjení sama sebe v jiných dimenzích, vesmírech, či co to bylo za zrcadla. Tak nějak to bylo jakoby z nudy a za zbylé peníze ... Nic a nikdo s tím nehnul ...
Kruh (2001)
To není špatné téma, ale proč je film tak mdlý? polomrtvý? takový bezpáteřní? Točený stylem, klapka, jedem, dobrý, další ....
Stroj času (2002)
Triky, jinak nic ...
Dredd (2012)
Dredd je takový rychleji a drsněji mluvící Batman ... Nic, ale nemění na tom, že to má něco do sebe, i když to v celku budilo pocit jednoduchosti ...
Burani z Beverly Hills (1993)
Prostě Burani ...
Zátoka pirátů (2009)
Moderní hudba, moderní mluva, snad sranda? Parodie? čeho? Nic z toho. Tedy jediný vtipný moment by se našel, koule do děla ...
Bastardi 3 (2012)
Slušně vystižená dementnost momentální doby (i místa), v které žijeme. PS: všem kdo náckují tento film, bych doporučil 14 dní pobytu v místech natáčení ...
Hitler kaput! (2008)
Jedna hvězda za hudbu ...