Recenze (177)
Kódované vysílání (2013)
Tak mě Cusack opět zklamal, Havran byl opravdu poslední film, který se mu povedl. Opravdu nic extra - žádná akce a nulový thriller. Naprostá nuda.
Lesní duch (2013)
Mám ráda horory, ale tohle mi fakt nic nedalo. Ani hrůzu, ani napětí a krvavý hnusy - na kterých zřejmě film stavěl - byly přehnaně trapný. Herecký výkon celé pětky tzv. hrdinů bylo opravdu na pětku. Ani nevím, proč dávám 1* asi ze slušnosti.
Mama (2013)
Trochu temný rodinný hororůrek s přehnaným koncem. Ale syrovost a tajemno tomu nechybělo.
Pět příběhů šílenství (2013) (TV film)
Výborný průlom psychických onemocnění, se kterými je potřeba se naučit žít a přijmout je jako součást své osobnosti. To vše je zakomponované v ústřední postavě Lucy, která trpí tou nejhorší psychodiagnozou - paranoia. Scénář byl velmi věrohodný. Je to prostě nemoc, která ve většině případů vůbec nesouvisí se stylem života a vztahy. Ale hluboký vztah tento problém dokáže alespoň v mezích trochu odlehčit.
Red 2 (2013)
Nemám ráda parodie ani rádoby komedie, ale donutila jsem se tohle shlédnout pro vysoké hodnocení. Můj názor na tento žánr se jen utvrdil. Vůbec ne nabitá a naprosto nevtipná slátanina. Nechápu že se k tomu propůjčilo tak hvězdné obsazení. Proto jim za tu snahu dám 2*
Riddick (2013)
Zpočátku solidní Riddick, který jede svou lajnou a na nic si nehraje. Roztomilé nestvůrky a dingo s dobráckým srdcem. V momentě co se sletí ty týpci už bylo v podstatě všechno předvídatelné. Asi nejhorší ze serie.
Sezóna zabíjení (2013)
Pěkná přírodní scenérie dýchající po pomstě a doznání z hříchů. Jeden chce zapomenout - druhý dělá vše, aby nezapomněl a mohl se s klidným svědomým pomstít. No dobré béčko na poklidný večer.
Stoker (2013)
Tak nevím, ale tak nějak si představuji TV film na Prima LOVE
Světová válka Z (2013)
Přestože zombies filmy moc nemusím, tohle bylo napínavé a chytré. Není co špatného dodat.
Štvanec (2013)
Na památku Walkera jsem film zkoukla až do konce. Bohužel s velkým zklamáním. Rádoby psychologický thriller, který by bez něho byl na hranici odpadu.