Recenze (152)
Slipstream (2007)
Ne a ne, to co píše Payushka je sice hezký, ale doopravdy nemá cenu koukat na tenhle film je to ztráta času, lidé většinou nezájímá minutová pointa na konci filmu, když zbytek je totalní odpad.
Quantum of Solace (2008)
Když opomenu, že je to James Bond fantastický akční film s fantasticky nesmrtelným akčním hrdinou, bylo by to docela dobré, ale ty střihy to byla hrůza, vždyť tam není nic vidět!!!! To abych si každý záběr stopnul, ale i když bych to udělal tak už je většinou po akci a oko bolí.
Purpurové řeky (2000)
vystihující komentář: Radyo
Válka světů (2005)
Kasovní trhák s úplně nesmyslným koncem, zachraňuje ho pouze dokonalá atmosféra.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Ten film je strašně roztahaný a pomalý, ale když se na něj kouknete jednou za x let, tak vás vždy dostane, jedno z nejlepších scifi vůbec.
Teletubbies (1997) (seriál)
tohle dílo sahá až do dějin starověku a svou hloubkou předčí i egyptské pyramidy vážně...
Doktor z hor (1992) (seriál)
Stalo se vám někdy, že jste urvali obě opěradla u vašeho křesla??
Stefanie (1995) (seriál)
Nesnáším tyhle německý demence z nemocničního prostředí, už jsem si parkrát málem poblil televizi, viz doktor z hor.
Kassandra (1993) (seriál)
Tak tuhle sračku bych dal na první a ne až na 4. místo, protože když jste se nudili a koukli na to, tak jste potom zemřeli vzteky, udávením a vypadali vám všechny zuby i vlasy a dokonce i oči z důlků, perfektní věc doopravdy.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Jeden z mála seriálu, u kterého jsem viděl všechny díly.