Recenze (48)
Aquaman (2018)
Pecka, Jason je takovej slabší odvar Rocka. Taková drsnější pohádka, opět chyběl kousek k dokonalosti..
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Zbytečně vyhozené peníze, na tento díl si za pár let nikdo nevzpomene..
Venom (2018)
Mohlo to být ještě o kousek lepší.
První člověk (2018)
Nedokoukal jsem, po hodině kecaní a koukání na extremně nepřijemnou manželku hlavní postavy jsem to musel vypnout.
Zrodila se hvězda (2018)
Poprvé v kině to nemělo chybu, ale podruhé v televizi už to nudilo.
Sestra (2018)
Nuda, asi jako většina jsem čekal vic.
Alfa (2018)
Asi ok, ale patři to k filmům, který si pustite prostě jen jednou.
Yeti: Ledové dobrodružství (2018)
Takovej roztomilej animak, ale jednou a stačí.
Equalizer 2 (2018)
Za mě pecka, jsou filmy u kterých nechapu poměrně nizké hodnoceni
Spolu to dáme (2017)
Chvilkama nudí, chvilkama pobaví.