Recenze (4 973)
Křižník Potěmkin (1925)
Nuda k posrání #132. Viz Osvícení. 15%
Film roku (2021)
Co se ze začátku zdálo jako bezvadný nápad s náběhem na špičkové fóry, se s přibývajícím časem ukazovalo jako čím dál větší nuda o ničem, která se nesmyslně točila v kruzích. Chápu, pokud se to někomu líbí, ale mě to ke konci už vyloženě sralo. 30%
Třináct životů (2022)
U Howarda je zvláštní, že dokáže točit filmy průměrné až špatné, a často zase taky špičkové, což je přesně tenhle případ. Člověk samozřejmě ví, jak to dopadne, ale vlastně je to jedno, protože ty dvě a půl hodiny jsou vyplněny strhujícím dějem, který si pět hvězdiček i žebříček zaslouží. 95%
Zátopek (2021)
Filmařsky velmi kvalitní, obsahově zajímavé, historicky hodnotné, režijně i herecky skvělé, a tak zbývá moje nejčastější výtka - bylo to příliš dlouhé. Například kdyby se vystřihla celá linka s Australanem, nic by se nestalo. Na české poměry ale velký nadprůměr. 85%
Rakeťák (2022)
Vlastně to bylo velmi dobré sci-fi s cestováním v čase, a to jak vizuálně, tak obsahově. Navíc když si člověk vzpomene na Toy Story 2 a Buzzovy interakce se Zergem... Takže sice ne špičkový Pixar, ale pořád ještě velmi dobrý Pixar. 85%
Predátor: Kořist (2022)
Bez uzardění dávám plnou palbu, protože to perfektně odsýpalo, mělo to solidní atmosféru, killcount, dobové kulisy a vůbec tak nějak všechno, co si představuji od pětihvězdičkového filmu. A ano, po nepřekonatelné jedničce je to zdaleka nejlepší film ze série. 95%
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Rank debilních komedií mi fakt nevadí (New Kids), ale abych se u komedie ani jednou nepousmál a většinu fórů přecházel protáčením očí a s pocitem trapnosti za autory... Už ani nepamatuji, kdy jsem dal nějaké komedii odpad, což vypovídá o "kvalitě" Tří tygrů. 0%
Árijský pár (2004)
Emočně mě to nezasáhlo tolik, jak jsem čekal, ale pořád ještě je to hodně drsný, zajímavý a samozřejmě neznámý příběh z II. světové války, u kterého moc nechápu ta modrá čísla. Nenápadný film, který ale zanechá silný dojem. 90%
Elvis (2022)
Velmi podobné pocity jako u Bohemian Rhapsody - špičkově natočený film, má švih, dobré herce, dobrou muziku (po technické stránce není absolutně co vytknout), ale že bych z toho byl kdovíjak odvařený, to se tedy určitě říct nedá. Kvalitní film jo, špičkový ne. 80%
Pokání (1984)
Na filmy takovéhoto typu jsem prostě asi příliš obyčejný buran, protože jsem tam žádné velké alegorie neviděl, zato jsem byl svědkem dvouapůlhodinové nudy s divnými záběry a pochybným dějem. Jestli tam někdo ty velké pravdy chce hledat, ať je hledá, já nenašel nic. 10%