Recenze (13)
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
dal som odpad
Dobrou, mámo (2014)
Predpotopné, od prvej scény bola jasná pointa celého filmu. Zbytočných 100 minut mojho života.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
pre mňa veľmi preceňovaný film. a ked si tu čítam niektoré komentáre, tak len krutim hlavou a pytam sa sám seba, či to bol prvý akčny film čo ste videli. Na Mad Max s Gibsonom sa to zdaleka nechyta.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Videl som už všelijaké filmíky, ale tento je proste dokonale maximlne prehnaný. Úplne vo všetkých smeroch. Banda zlodejíčkov robí kúsky s autami akoby boli Copperfield. Nestačí na nich vrtuľník, raketomet, armáda a dokonca ani Tony Jaa so Stathamom. Neskutočne klišoidné, ledva dopozerané. Pozrel som si to iba kvôli Stathamovi, ktorému dávam hviezdičku. Pri každom súboji som fandil jemu a nie tej homobande. Ale žiaľ, vedel som ako to bude musieť skončiť.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Tento film môžem pozerať aj desiaty raz, stále sa na ňom budem baviť. A najmä som vďačný za posledných pár minút v nebi s tým hufobným doprovodom. Pripomína mi to mňa s partiou, keď poprosíme Dja na diskoteke, nech to pustí. Všetci pozeraju ako puci, ale nakoniec sa tomu každy teší :)
Skyfall (2012)
Nebopadanie
Megalodon: Nové důkazy (2014) (TV film)
velmi zaujimave, ale do oci bijuci podvod (spoiler!). to video, kde v noci zachytili udajneho megalodona alo stiahol velrybu podvodu bol digitalizovany. vsimol by si to aj lajk. takisto posledne video, kde siel okolo klietky. jasny "fake". velke sklamanie z dokumentu.
Plivu na váš hrob (2010)
Normalne sa hanbim za ten slovensky preklad nazvu filmu
Frankensteinova armáda (2013)
Pri hraní hry Wolfenstein The New Order som dostal na tento film chuť znova
Futurama (1999) (seriál)
Simpsonovci, pri ktorých sa nudim k smrti, na toto zdaleka nemaju