Recenze (476)
Zabiják & bodyguard (2017)
Film mě zkrátka bavil tak, že jsem si nevšiml laciných triků, nevadilo mně prkenné herectví pana Reynoldse a o paní Hayekové jsem vůbec nepřemýšlel... Jinými slovy, nepřemýšlel jsem vůbec a tak jsem se mohl jen a pouze bavit a ne se hnidopišsky rejpat v logice děje a v castingu, což není zrovna málo a já jsem za to tvůrcům docela vděčný.
Jak vykrást banku (1964)
Když jsem poprvé slyšel Funese mluvit hlasem někoho jiného, než geniálního pana Filipovského, hned mě napadlo, proč nenajali nějakého slušného imitátora... Jenže když už se to pak stalo, pochopil jsem, že jsem se opět mýlil. Pan Faltus je sice skvělý imitátor všech možných známých hlasů, ale nezvládá to herecky. Herec musí umět se svým hlasem pracovat, dát do toho ty správné emoce, vědět kdy může tzv tlačit na pilu, kdy ubrat, musí umět vystihnout charakter postavy a to bohužel pan Faltus nedává. A nemyslím si, že by to spravilo pár dnů práce navíc. Při filmu mě to spíše rušilo a tak to vidím pouze na lepší průměr.
Loganovi parťáci (2017)
Film nemá koule, kromě Craiga žádnou výraznou, charismatickou postavu a většinu času jenom nudí stejně jako hlavní hrdinové. Na konci se to sice zlepší, ale výsledný dojem už nemůže zachránit nic.
Singham Returns (2014)
O dost slabší než jednička... Singhame, potřetí už se nevracej :)
Lajna - Únos (2017) (epizoda)
Langoš to hned v první epizodě rozjel na tisíc procent a hláškuje, stírá a dává kotel na všechny strany. Za mě naprostá spokojenost.
Lajna - Kladno (2017) (epizoda)
Langoš na měkko a Norbert mě dojal až k slzám...
Trestanec (2017)
Film, při kterém jsem se sice bavil, ale pořád jakoby mně něco nesedělo... Zkrátka a dobře málo věrohodný příběh o vězeňské kariéře jednoho kancelářského frajírka a o jeho překombinované pomstě, jejíž úspěch záležel na mnoha proměnných, včetně velké víry ve vlastní kaďák... Průměr, nic než průměr.
Buldoci a třešně (1981)
Myslel jsem si, že jsem když jsem byl malý, tak jsem to nepochopil, ale koukám na to teď v TV a nechápu stále... Jedna z nejhorších českých komedií té doby.
Akce Bororo (1972)
Coby kluk jsem byl filmem a jeho atmosférou úplně okouzlen, jsem moc rád, že to přetrvalo dodnes...
Lék na život (2016)
Gore není Marty a Dane ani zdaleka není Leo...První půlka jakžtakž ušla, ale pak se to celé zvrtlo v něco, čemu zřejmě nerozuměl ani sám režisér. Takže s vypětím všech sil dávám dvě hvězdy...