Recenze (63)
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Zatím jsem viděla první pár dílů a tohohle seriálu se asi jen tak nepustím. Hodně zajímavý, včetně námětu upírů na syntetické krvi a celkem dobrých hereckých výkonů. I když námět je podobný jako u filmu Twilight. I tak asi letošní nejlepší seriál. Co dodat, letos vedou upíři.
Jen na sex (2008)
Proboha.. a to je jako co ? Dvě nadržený trubky a dva blbí chlápci.. jak to asi může dopadnout. Takže se nebudete divit, když řeknu, že jsem ani do konce nevydržela...
Konec snění (2004)
Hvězdička za to, že pro lidikolem 13-ti až 14-ti let je to únosné a asi i zábavné
Osudové léto (2002)
Dobrá atmosféra, pláž, slunce a krásný holky, takže co víc si přát. Krom toho dobrá kamera, některé záběry jsou vážně skvělé.
Moje superbejvalka (2006)
Další "super" komedie, která mě docela pobavila. Prostě taková pohodová záležitost s dobrým námětem, i když Annu Faris moc nemusím. Ale Uma je prostě skvělá.
V dobré společnosti (2004)
Tento film mě mile překvapil. Předpokládala jsem opět nějaký pokus o komedii, ale tímto jsem Weitzovým Prci prci prcičky naprosto odpustila. Je až překvapivé jaký skok udělali od primitivní až k "dospělé" komedii. Navíc má nepředvídatelný konec, což se taky počítá.
Zodiac (2007)
Jeden z nejstrhujících snímku jaký jsem kdy viděla. Naprosto geniálně natočený film, který divák celé 2 a půl hodiny sleduje se zatajeným dechem. Nad tímhle budu ještě hodně dlouho přemýšlet.
Letuška 1. třídy (2003)
Scény jako když Gwyneth stojí před zrcadlem s letušským oblečkem a říká:"Je tak... hebký " , mi příjde vtipné (zřejmě reklama naPerwoll). Bohužel ne v tom dobrém smyslu.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Hodnocení je asi poněkud přehnané, ale u mě tenhle flm spíše taková srdeční záležitost. I když nejde o realistický snímek a s knihou má toho pramálo společného. Ale je to jeden z celkem kvalitních teenagerských filmů. Ráda se k tomuto filmu vracím.
Žába k zulíbání (2002)
Robu Schneiderovi asi museli hodně zaplatit za tuhle roli.. Jinak to totiž nechápu.