Recenze (136)
Ukradené Vánoce (1993)
Animák hezký, super soundtrack, atmosféra...celkově to a má své kouzlo, ale nevím...něco mi tam nesedělo...možná při dalším shlédnutí v budoucnu to na ty plné hvězdy bude. Zatím lepší 4*
Millerovi na tripu (2013)
Nevím, nějak mi to asi nesedlo...herecké obsazení super, ale nějak jsem se ani nezasmál u toho a trochu nudil. Bylo to asi tím, že jsem měl velké očekávání a nedostalo se mi. Ale Jennifer furt kus :)))) 3,5*
Queen ve Wembley (1986) (koncert)
jedním slovem "NEPŘEKONATELNÉ"
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
První povedená komedie 2013, co jsem viděl a u které jsem se pořádně bavil a nasmál. Výborné hlášky a ke konci úžasná role pro Channinga Tatuma, který si tam taky užil pár vteřin slávy :D Skvělé obsazení a celkově 5*
Hrůzná minulost (2012)
Celkem mile překvapen...začátek se rozjíždí ve stylu duchařiny a vyklube se z toho napínavý thriller. Byl jsem napnutý skoro po celý film. Určitě stojí za to vidět! 4*
Strážci pokladu (2011) (TV film)
Náhodou jsem to sledoval a už nikdy více! Taková nuda...divím se, že jsem to vydržel celé :D
Star Trek: Do temnoty (2013)
Tak ještě do třetice a co nejdříve by mohl Abrams naservírovat své další dílo. Nikdy jsem nějak nevyhledával Star Trek, ale poslední dva filmy pod vedením J.J Abramse řadím mezi top sci-fi. První Star Trek (2009) byl výborný, ale tento "Into Darkness" to překonal! Záporák Benedict Cumberbatch vynikající! 5*
Muž, který sázel stromy (1987)
Chytne za srdce! 5*
Velký Gatsby (2013)
Velice působivé! Ani ta délka mi nevadila, které jsem se obával. Herecky skvěla zahrané. Leo i Tobey super výkon! Mega večírky skvěle udělané, až jsem si říkal, že na takovém večírku bych chtěl být taky! :D 5*
Iron Man 3 (2013)
Nejlepší díl z trilogie! Všechny očekávání splněny! 5*