Recenze (136)
Podraz (1973)
Luxus > tento film řadím mezi top, co jsem viděl. Redford, Newman > prostě vynikající a skvělý scénář. 5*
Jak vycvičit draka (2010)
Mezi animáky řadím "How to Train Your Dragon" mezi top ! 5*
Muži v černém 3 (2012)
Řadil bych to kvalitně k jedničce. Začátek měl horší rozjezd, ale jakmile skočil "J" v čase, tak to nabralo obrátky nahoru a velice se mi to líbilo. 4* Spokojenost
Prometheus (2012)
No čekal jsem více od Scotta. Docela hooodně náznaků "vetřelce" na to že to mělo přes dvě hodiny. Do půlky to bylo docela dobré i napínavé, ale pak hrozná salátina, kterou nemusím + ten konec. 3*
Králova řeč (2010)
Colin Firth super výkon !!! Zasloužený Oscar ! Také Helen a Geoffrey R. fantazie, kamera, prostředí ... takže celkově to udělalo dojem. 5*
Moulin Rouge (2001)
Muzikál zrovna nemusím, ale tohle bylo dokonalé !
Kult hákového kříže (1998)
Co říct, hodně silný film. Norton klasicky vynikající. Finální scéna mě úplně rozsekala, která mě donutila dát tu 5*!
2 $ocky (2011) (seriál)
Po první sérii určitě spokojený a Oleg v posledních dílech super :D Po první sérii: 90% Oblíbené postavy: Max, Oleg
Láska nebeská (2003)
LOVE ACTUALLY IS ALL AROUND. 5*
Just for Laughs (2006) (pořad)
Některé scénky jsou "úžasné" a vždy mě to pobaví, co vždy vymýšlejí za nachytávky ! 5*