Recenze (70)
The Perfect Kiss (2018)
Nechci se dívat na Vondráčkovou ve filmu a myslet na to, že jí jde pouze o miliony svého ex - to by nebyl příjemný filmový zážitek.
Ledová archa (2013)
Tezko se veri, ze tohle se libi 67% Jako lidi jsme opravdu primitivni tvorove, nakonec to je i hlavni motiv filmu. Pripomnelo mi to hlasku z Terminatora 2: "Mate to v sobe, sami sebe nicit...". Problem je, ze ten film jakoby vypraveli a tocili dva lide. Prvnich 90% jeden a zaver druhy. Pointa filmu neni nova, je opsana z Matrixu jen zasazena do jneho prostredi.
Operace Rudé moře (2018)
Nejsem si jist jak to hodnotit. FIlm je PROPAGANDOU a manifestem typicke cinske nabubrelosti. O film tady moc nejde. Cina ukazuje svoji pripravenost na budouci valku. Bohuzel ne tu filmovou, ale tu skutecnou.
Westworld (2016) (seriál)
Na konci první série jsem se bál, co se z toho vyklube. Vždy když si spisovatelé aneb scenáristé začnou pohrávat s umělou inteligencí, tak vždy, doslova ve 99.99% případů jim dojde dech, protože nevědí co s ní vlastně dělat. Jedinou výjimkou je snad Terminátor 1, 2. Když dojdou nápady, tak se do toho začnou tahat lidské emoce (zpravidla typicky ženský zmatek), sex no a zde ještě spousta zbytećných sčrev a krve. Tím celou myšlenku zabíjí. Přesně to se stalo s Westworldem (nejpozději) začátkem druhé série. Proměnilo se to v neuchopitelný psychomelancholický balast.
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Téma zkopírováno z mnoha jiných sci-fi nebo postapokalyptických seriálů, ve kterých se řeší jedním nebo dvěma díly, je zde pouze přežvýkáno a to tím nejnudnějším možným způsobem. Zbytečně roztaženo na kdoví kolik dílů, zkrátka agónie. ... vzhledem k tomu, že je rok 2017/2018, seriál nepřináší nic nového, nic inovativního, žádnou myšlenku. Celkovou nudu a podprůměrnost umocňují mdlé dialogy. To, že této zbytečnosti dokáže tolik lidí dát vysoké hodnocení je k nevíře.
Zoo (2015) (seriál)
Dvě části jsem se na tomhle počinu snažil najít něco pozitivního, ale v hlavě mi zůstala pouze otázka: jak tohle mohlo dojít až k druhé sezóně... marný pokus jak zvířátka (námět pro 5 leté holčičky) propojit s něčím akčnějším naprosto ztroskotal.
Jessica Jones (2015) (seriál)
Roztahaná nuda. I turecké telenovely mají hlubší děj než tohle.
Helix (2014) (seriál)
2 serie je plna zvracenych predstav rezisera a scenaristu, dobra uz jen pro uchyly.
Tráva, plavky, modeling (2015)
Herci nejsou herci, nehrají, scénář není scénářem, proto to nefunguje. Je to nekoukatelné.
Tapped Out (2014)
Z filmů z 90 let minulého století posbírejte všechny známé klišé, přidejte ty nejtrapnější hlášky a špatně je načasujte, promixujte s nepřesvědčivými výkony začínajících herců a dostanete něco, co je ztráta času dokoukat do konce. Ovšem režisérovi patří uznání za to, že se snaží něco dělat a prosadit. Držím mu pěsti ať mu to jednou vyjde.