Recenze (412)
Příběhy z USA (2007)
1. příběh- Klub Soda: *. 2. příběh- Ulice bolesti: **. 3. příběh- Člen: odpad! 4. příběh- Život tě proslaví: **. 5. příběh- Rytíři z L. A.: *. 6. příběh- Maličkosti: **.
Děkujeme, že kouříte (2005)
Přiznám se, že i já bych si ty prachy vzal.
Sám doma 4 (2002) (TV film)
Ksicht vybledlej už není ten Kevin, kterého známe z prvních dvou dílů. Původní herci byli nahrazeni jinými, což je totálně v prdeli. Pokus o navázání na dvojku je značně nevkusný a trapný. Které hovado tohle zpískalo?
Nezvaná (2009)
Kdo neviděl, ať nečte můj komentář!!!! Pro mě konec nebyl šokující, poněvadž jsem to tušil. Akorát jsem nepoznal, že její sestra je mrtvá.
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Nudný děj, poloamatérská kamera, to jsou pádné důvody, proč se tomuto špinavému hadru obloukem vyhnout.
Bublina (2005)
Natočit zcela obyčejný film o zcela obyčejných lidech s neherci bez zvláštních efektů, akčních honiček a emočního vypětí, který dokáže zaujmout i mě, personu neholdující podobným tichým snímkům, tomu říkám umění. Dokonce jsem uhodl, kdo je vrah.
Ptáček (1997)
Podle obsahu děje jsem čekal víc než mi bylo naservírováno. Moc nechybělo a byla by jen jedna hvězdička, takže hodně slabé dvě hvězdy.
Solaris (1972)
Vážně bych se chtěl setkat se všemi lidmi, kteří tomuto blábolu dali vysoké hodnocení.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
"Tahle C.J. byla úplně jiná než ženy nás Kazachů. Měla zlaté vlasy, zuby bílé jako perly a řiť pevnou jak sedmiletá."
Asterix a Obelix (1999)
Jeden žebrák měl bratra a ten zemřel, ale když žil, tak neměl bratra. Proč? Odpověď na hádanku najdeš ve filmu.