Recenze (198)
Co děláme v temnotách - Baronova noc ve městě (2019) (epizoda)
Nejlepší díl první řady. Baron na diskotéce..:))
Čistě platonicky (2023) (seriál)
Nebylo to špatné. U 2.dílu jsem sice zaváhal, jestli toho ječení a pištění ženských už není moc, ale nakonec jsem rád za výdrž a dodíval se. Rose je nádherná a Seth mě snad už konečně přesvědčil, že umí i hrát.Nejlepší je scéna s obrazem v 7.dílu.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Vykonstruovaná, neživá a překombinovaná vztahová kriminálka. Já ještě dodám z vyšších vrstev. Přesně jak píše Salober..Končím po 4.dílu...
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Bezchybné. Připomínalo mi to Jakubiska. Pohádka bez šišlání, pitvoření, huhňání a jiných Troškových nesmyslů. Děkuji.
Nikdo tě nezachrání (2023)
Kandidát na Zlatou malinu, nebo jak se té ceně na největší hrůzu říká.
Jen vraždy v budově - Série 3 (2023) (série)
Martin a Martin+Meryl. Těm patří třetí série. Selena je snad gravidní, protože to snad není možné, aby tak přibrala. Ani nemůže mluvit, jak má nafouklé tváře..Nemohu z hlavy vyhnat tu Ukolébavku ve 3.díle na konci od Meryl, pecka.Takže za mě dobrý, jen to už nemělo takové tempo, jak ty předešlé řady, ale konec to zachránil. Potěšil Broderick.
Jen vraždy v budově - Vemte si kapesník (2023) (epizoda)
Ukolébavka Meryl, tenhle díl stojí za to vidět i jen možná kvůli ní.
Osada - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Chybí mě hrabě Jaromíra Dulavy, škoda.
Fleishman v průšvihu (2022) (seriál)
Masterpiece. Nemohu si pomoci. A to Jesse není zrovna můj oblíbenec. Claire a sedmý díl..? Uff.Zážitek.
Mimořádná událost (2022)
Jednou za čas dám šanci českému filmu. Tahle šance je zase na dlouho promarněna. Tolik nelogičností jako tady se nevidí. Potřebují mobil, vyhodí ho z okna.Strojvůdce, tělnatý Kopta, co se nesehne, utíká za vlakem celý film. Opravdu špatné.