Recenze (218)
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Neuvěřitelně brutální přímočarý horor. Kutlovní film tohoto žánru, remake byl také dobrý, ale originál zůstává nepřekonatelný.
1984 (1984)
Vynikající zpracování románové předlohy, skvělé vystihnutí temné orwellowské atmosféry. Jedna z nejtemnějších sci-fi všech dob.
Úsvit mrtvých (2004)
Je to sice svižný a zajímavě natočený film, ale nějak mi zde chybí napětí a pocit strachu. Je to více akční film než horor.
Červený drak (2002)
Výborná detektivka se zbytečně kýčovitým závěrem, ale rozhodně lepší než Hannibal.
Jeskyně (2005)
Neuvěřitelná blbost vhodná tak akorát pro zasmání. Pokud byla cílem tvůrců parodie, tak bych nějakou tu hvězdičku dal, ale obávám se že to mysleli vážně a tak je jediným možným řešením odpad. Nemohu se ubránit porovnání s The Descent, který byl po všech stránkách lepší. Proto se divím, že se do kin dostala právě tato slátanina. Holt i distributor se někdy sekne.
Raymonda má každý rád (1996) (seriál)
Rozhodně jeden z nejlepších amerických komediálních seriálů.
Velká ryba (2003)
Vizuálně zajímavé, ale dějově naprosto o ničem.
Zoolander (2001)
Další ulítlá komedie z dílny Bena Stillera.
Pravidla boje (2004)
Solidně natočený thriller z prostředí tajných služeb.
Blade: Trinity (2004)
Jednoznačně nejslabší Blade, tento díl už neměl být natočen.