Recenze (218)
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů.
Mistři science fiction (2007) (seriál)
Jerry was Man 4*, a Clean Escape 3*, Awakening - odpad, Discarded 5*
28 týdnů poté (2007)
Neslaný, nemastný mix 28dní poté a Úsvitu mrtvých. Sposta nelogičností a předvídatelný děj.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
První polovina byla docela vtipná, ta druhá zase trapná, takže průměr.
Góóól! II (2007)
To samé co jednička, úplně zbytečný film.
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Rozjezd byl docela slušný, ale v posledních dílech se zdá, že vařej z vody.
Góóól! (2005)
Taková fotbalová popelka.
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Je to taková kombinace prvního dílu a originálu se zvýšenou dávkou nechutností. Jinak film splnil co se od něj dalo očekávat akorát mi tam docela vadila poněkud zmatená kamera.
Loose Change 2nd Edition (2006)
Zajímavá demagogie, určitě stojí za podívání. Ale zařadil bych to spíše do Sci-fi.
Mistři hrůzy (2005) (seriál)
Chocolate 4*, Sick girl 4*, Fair Haired Child 5*, Dance of the Dead 5*, Jenifer 5*, Cigarette burns 5*,Haeckel's Tale 4*,Incident on and Off a Mountain Road 5*, Imprint 3*, Deer woman 5*, DREAMS IN THE WITCH-HOUSE 5*, Homecoming 2*, Pick me up 3*, The Damned Thing 3*,Family 3*,The V Word 2*, The Black Cat 4*, Washingtonians 3*, Pelts 5*,Sounds like 5*, Pro-life 3*, The Screwfly Solution 3*,Dream Cruise 2*, We all scream for icecream 5*,Valerie on the stairs 5*,Right to die 4*,