Recenze (388)
Hra na utrpení (2008)
Průměrný horor, který by podle mě dosáhl lepších výsledků, kdyby stál jako jeden celek. Rozdělení na 3 části, které na sebe vůbec nenavazují, působilo zprvu dost zmateně, ke konci se nám sice dostalo vysvětlení i spojení všech tří částí, ale ani ten závěr už film nezachránil. Myšlenka parádní, zpracování nic moc. Určitě by se pár scén s mrazivou atmosférou našlo (klaun v křesle), ale převažovala spíš hluchá místa bez duše. Pocity napětí přerušovaly pocity naprosté nudy, takže průměrný horůrek, nic víc.
Co takhle svatba, princi? (1986) (TV film)
Skvělá humorná pohádka s řadou hezkých písniček a výborným obsazením.
Hlas smrti (2005)
Pohodový thriller - chvílema zajímavý a překvapivý, ale bohužel taky místy docela nudný. Jak film rostl, tak děj naopak klesal. O napětí se moc mluvit nedá, ale tak musím pochválit alespoň originální příběh.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Naprosto geniální záležitost! Jedna vychytanost za druhou skóruje v tomhle nářezu od začátku až do konce. Termitátor je film, kterému nepřestane patřit můj obrovský obdiv. Tímhle Cameron přebíjí všechny sci-fi akčňáky. Dokonalé!
Charlieho andílci (2000)
Parádní podívaná. Skvělé obsazení do rolí andílků, akční děj, výborná hudba a příjemná atmosféra. Tenhle film se povedl!
Klíč (2005)
Chtěl jsem dát 4*, ale konec mě trošku zklamal, takže dávám 3 lepší. Líbil se mi děj, obsazení i hudba. Celkově měl film parádní tajemnou atmosféru a prostředí. Chtělo by to ještě o trochu více akce, ale jinak to byl takový pohodový horor za 60%.
Krvavé stopy (2004)
Docela povedený horor. Zajímavý příběh, povedené krvavé scény a mrazivá atmosféra. Kdyby byl film o trochu více napínavý a přidal ještě pár zvratů, tak je to parádní podívaná. Jinak je to u mě za 60%.
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
O něco málo slabší než první díl, ale i tak mě film trochu pobavil. U mě 40% bláznivá komedie.
Zlověstné ticho (2007)
Velmi povedená loutkařská duchařina, které stejně jako u Saw nechybí temná atmosféra, ani chvíle napětí a překvapení. Užíval jsem si ji co to dalo, ovšem chtělo by to trochu dopilovat, něco málo mi tam chybělo, takže zůstanu u lepších 4*. James ale opět nezklamal!
Jízda do pekel 2 (2008)
Film už nemá ten originální děj, ale i přesto jsem se bavil od začátku až do konce. Začátek byl docela nudný, ale začalo se to parádně rozjíždět. Nechybělo napětí, akce, dramatická hudba, ani mrazivá atmosféra. Dvojka byla rozhodně o něco drsnější - možná některé scény nemusely být tak drastické - ale i tak se mi dvojka líbila. Docela povedený horor - dávám 75%.