Poslední recenze (50)
Bod zlomu (1991)
Na tento film mám veľmi veselú spomienku nakoľko počas základnej vojenskej služby na VÚ Sliač som pred každým predstavením v našom vojenskom kine, musel zabezpečiť ľudí, aby vždy namosúreny pán premietač vôbec spustil premietanie. No a pri tomto titule došlo k tomu, že po dlhom presviedčaní ho síce pustil, ale poprehadzoval kotúče, takže som musel osadenstvu kina navyše vysvetlovať prečo v prvej scéne sexujú a až neskôr sa zoznamujú, ale stálo to aj tak za to.
Šťastný nový rok (2019)
Som nesmierne rád že na Slovensku vznikla konečne podarená, vianočná komédia zo súčasnosti. Bez zbytočnej silenosti, za to s fungujucim humorom a hlavne bez trápnosti a WTF momentov.
Ve službě (2019)
Jedna hviezda pre Aarona Eckharta, úprimne nechápem prečo sa tomuto televízne pôsobiacemu projektu vôbec upísal. Film je predpokladám pre scenaristickú i režisérsku neschopnost neočakávane, ale za to mimoriadne iritujúci.