Recenze (41)
Marie Růžička (1994) (TV film)
Šíleně zdlouhavá pohádka.
Duna: Část druhá (2024)
Prostřední část filmu bych klidně zkrátil ale jinak pecka. Audio skvělé.
Ahsoka (2023) (seriál)
Nebyla to úplná tragédie ale když to člověk srovná třeba s Mandalorianem, tak tohle vůbec nemá spád ani děj. Často je to jak kýčovitá pohádka (velryby apod.). Navíc Ahsoka má opravdu hodně slabej maskérskej tým. Její vlasy jsou jak kus molitanu, kterej se špatně ohnul. Nechci dávat 1* nebo něco podobného. Ale na 5 to nemá ani zdaleka.
Sláva (2022) (seriál)
Boží. Konečně něco dramatického a přitom neotřelého. Se ženou jsme na tom viseli od začátku do konce. Dal bych 120% kdyby to šlo.
Všechno, všude, najednou (2022)
WTF was that ? To je fakt ujetý. Nevím jestli tomu mám dát ODPAD nebo 5* :D
Divnosvět (2022)
Tmavej, teplej, ekoaktivista jako hlavni hrdina... Jako opravdu ? Takhle kdyz to vsechno nacpou do jedne postavy a jeste hlavniho hrdiny, tak to fakt dopadne blbe.
Nejtemnější hodina (2017)
Na mě pomalé. Metro skvělé, zbytek slabší.
Andor - Kassa (2022) (epizoda)
Umelecke osazenstvo nadsene tleska, zatímco mainstreamovy divak breci. Priserna nuda. Kde jsi Mandaloriane ?
Obi-Wan Kenobi - Část IV (2022) (epizoda)
Tragická epizoda. Příšerně kýčovité, naprosto nereálné, Bollywood hadr. Tenhle scénář byl tak slabej, že to fakt nemá obdoby. Obiwan opět úplně marnej, tentokrát sice už alespoň mečem odráží blaster ale vypadá u toho jak důchodce... Ještě že je tam třetí sestra s vaderem, kteří to celé zachraňují. Doufám, že to byl jen jednodílový výpadek.
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
Proc z Obiwana udelali takovou nulu... Proč... Zeslábl, to beru. Ale že si neporadí ani s vojákem ?? A proč ten souboj s DV byl tak marnej... Proč ?? To neumí obejít 10m ohně ? I to místo souboje.. Bože bože... Snad se trochu zvedne.