Recenze (16)
Tak milují Tyroláci (2008)
Výýborný pro pobavení skupinového sledování pé***..A hláška s mouchama (viz. c.tucker) - nejlepší !! :)
Alenka v říši divů (2010)
pohádka hezká, ale jak už tady bylo řečeno - od Tima..?? no nevim no.. docela často sem se bavila jen tím, že sem si sundávala 3D brejle.. některé části fajnové, ale jinak sem si po skončení říkala, že sem vyhodila peníze z okna za docela blbost...
Znovu 17 (2009)
První dojem, když sem viděla Zaca bylo zděšení, ale musím říct, že nakonec to byl fajn filmek na odpočinutí... A části s s bláznivým Nedem mě opravdu pobavily..Zac si u mě trochu polepšil a přeci jenom je to pořád ten Zac :D
Ten Největší (2007)
supr komedie u které jsem se fakt pobavila...doporučuju shlédnout když nemáte co dělat...ze začátku mě to zas tak nebavilo ale v tom vězení to bylo výborný..:)
A zase jedna Popelka (2008)
na filmu je dobrá možná tak hudba...jinak příběh i herecké výkony opravdu nic moc.! a na konci jsem čekala alespoň nějaký pořádný tanec, ale toho sem se taky nedočkala, takže film dobrý akorát na to, aby jste se měli u čeho prospat...
Fame - cesta za slávou (2009)
první půlka nezajímavá, druhá už mě bavila..konečné vystoupení bylo skvělé a soundtrack se mi taky líbí.. průměrný film, který nijak extra nenadchne, ale naštvaní si myslím z kina neodejdete..:)
Stmívání (2008)
Klukům se film nelíbí a ani nemůže..je to film o dívce která se bláznivě zamiluje a celé to je jenom o ní a její lásce..a proto se asi hodně holek chce v Belle vzhlédnou a líbí se jim to...hodně věcí se sice od knížky liší, ale myslím si že režisérka udělala velmi dobrou práci..:)
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
New moon je oproti jedničce horší,ale více se přibližuje knize..i knížka je ze všech dílů nejnudnější, takže se od toho ani nic extra udělat nedalo, ale myslím si že komu se líbila jednička, že mohl být i docela nadšenej..
Dr. Dolittle 4 (2008)
obsah děje naprosto příšerný..nechápu jak toto může někdo vůbec vymyslet, když to však srovnám s trojkou tak přeci jenom tomu o tu jednu hvězdičku víc dám, protože se mi líbil ten "svišť" který nakonec svišť nebyl..ten byl docela vtipnej..
Milionář z chatrče (2008)
jeden z mála filmů dnešní doby, který dokáže opravdu oslovit a na který se vydržíte koukat celou dobu..!