Poslední recenze (5)
Temný rytíř povstal (2012)
Nič patetickejšie som v poslednej dobe nevidel. Veľká škoda, mne osobne tento diel zruinoval celú trilógiu na úroveň filmu Stmívání. Ani sa nebudem moc rozpisovať ale skončil som s nosením všetkých svojich batmaních tričiek, pretože sa za ne už hambím.
Melancholie (2011)
Film ktory rozhodne zaposobi svojou vizualne-statickou, vnutorne vsak velmi dynamickou a zmatenou atmosferou, ktora vrcholi mozno az moc dlho ale rozhodne stoji za to. Dej je ocividne symbolicky a v mojich ociach ide o umelecky nadherne spracovnau psychozu, ktora sa postupom filmu prediera na povrch. Tak ako planeta, ktorej poloha v pociatku mala svoje miesto v uplne odlisnej casi vesmiru, pohlcuje hlavnu postavu jej najvnutornejsi archetypalny svet. Napor nevedomia vsak hlavna hrdinka (anima) nevydrzi a odovzdava sa jeho posobeniu. Zaujimava je tiez z anlytickeho pohladu tema svadby, ktora je tak isto symbolikou dusevneho zjednotenia a fakt, ze hlavna postava je zena, s ktorou sa zrejme Trirer snazil zjednotit ako so svojim nevedomim. Pre mna rozhodne velmi posobive dielo, ktoreho mnohovrstevnatost ma bude este nejaku dobu zamestnanvat.
Resident Evil: Zánik (2007)
Pre mna rozhodne velmi mile prekvapenie aj napriek hodnotenia. Kto ma rad zaner post-apokalipsa urcite si pride na svoje. Je to spracovane perfektne a clovek dej uplne hlta. Samozrejme, nesmie sa ocakavat privela a aj dej ma svoje muchy ale rozhodne stoji za pozretie.