Recenze (216)
Zabít Katie Malone (2010)
Viděno bohužel v příšerném českém dabingu. Hádám, že kdybych to viděl v originále, bylo by to možná i na dvě **.
Dokument smrti (1980)
Tento dokument jsem shlédl jakou bonus na BluRay Dawn on the Dead. Jediné, co se mi na něm nelíbilo, a proto mu také ubírám jednu hvězdu z ultimátního hodnocení, byla jistá informační roztříštěnost, když skákal mezi filmy Night of the Living Dead, Dawn of the Dead, Martin, Monkey Shines a Two Evil Eyes. Kdyby se zaměřil pouze na první dva jmenované, byl by na plný počet hvězdiček.
Zkurvená noc (2003)
Kdyby to nebylo tolik předvídatelné, šel bych o hvězdičku výš.
Stuart: Život pozpátku (2007) (TV film)
Herecký koncert Cumberbatche a Hardyho. Nádherně vyvážené smutné a zábavné scény. Musím říct, že tenhle film jsem si opravdu prožil.
V zajetí démonů (2013)
Po druhém shlédnutí (kino, alternativní zdroj) zvedám ze čtyř hvězdiček na pět a objednávám originální BluRay.
Leviathan (2012)
Pokud jste zapálený rybář a zajímá vás jeden den resp. noc práce vašich kolegů, asi budete hodnotit jinak. Poselství tohoto dokumentu mě evidentně minulo velkým obloukem.
La Légende vraie de la tour Eiffel (2005) (TV film)
Příběh zpracovaný až skoro dokumentárním stylem, což ale nebylo na škodu. Sice se jednalo o vyloženě levnou televizní produkci, ale dozvěděl jsem se aspoň spoustu zajímavostí o stavbě Eiffelovky.
Hypnotizér (2012)
Absolutně sterilní film, který nudí až do probuzení u závěrečných titulků. Jedna hvězda za scénu s autobusem, jinak opravdu ruce pryč.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Neskutečně našlapaná komedie s hromadou odkazů na kultovní filmy. Hermiona rulezz. :)
Lesní duch (2013)
Kterak pejsek s kočičkou vařili dort... tak nějak mi to přišlo. Ingredience skvělé - napětí, gore, pomrkávání na fanoušky původního Evil Dead - ale výsledek celkem mizerný. Nemastný, neslaný, uspávající. Bohužel, těšil jsem se zbytečně.