Recenze (3 048)
Příběhy slavných - Momentálně jsem mrtvý... (2006) (epizoda)
Julo nám, kvázi inteligentom veľmi chýba. Za tých pár minút sa nedá obsiahnuť jeho prínos do sveta umenia a humoru. Nič nové vám tvorcovia nepovedia a tak z nostalgie človek zvýši hodnotenie..
Ten den přijde (2016)
Námet nič nové no severania vedia ako nastoliť tú správnu atmosféru a dokonale vybrať hlavné postavy. Skvelé..
Animal Homes (2016) (TV film)
Chutné boli najmä malé líščatá..
Svoboda pod nákladem (2016)
Príroda má svoje čaro a tomu podľahli nosiči z rôznych kútov a povolaní. Tých najznámejších nám Barabáš predstaví. Vedia o živote svoje a presne toho sa držia. Netreba im Tescá a internet. Ťažká drina z vás vytiahne akúkoľvek agresiu a dlhé úmorné putovanie na vrcholy Tatier vám dá dosť času upratať myšlienky. Najlepšia terapia na svete..
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Anglický šmrnc v spojení so sviežimi nápadmi v tomto preplnenom vagóne komiksových predlôh spôsobil aspoň u mňa vrchol blaha týkajúci sa tohto žánru..
Admirál (2015)
Oceňujem snahu tvorcov o námorný veľkofilm za minimálny rozpočet. Nahnevala ma prakticky neúčasť Rutgera Hauera, na ktorého som sa najviac tešil. Prvá polovica dosť nudná, hlavný hrdina dedinský týpek za zvukov epických tónov víťaziaci v lodných bitkách. Druhá polovica už chvalabohu dostala šťavu a idylické zábery vystrieda aj trochu mučenia a lynčovania. Celkovo slabý nadpriemer..
Truth (2015)
Asi mám už dosť špinavostí v politike. A zabil to Redfordov slovenský dabing...
La Mise à mort du secret bancaire suisse (2013) (TV film)
Čím väčšie peniaze tým väčšia špina. Tentokrát ukrytá vo švajčiarskych bankách..
Beatles vs Stones (2015) (TV film)
Aj keď si viem predstaviť záživnejší dokument predsa len to má už historickú hodnotu. Vidieť legendy v mladých časoch je tak osviežujúce, že som hviezdičku pridal. Zvyšok je umelo vytvorený cirkus kvôli ohromným ziskom..
Zabiják & bodyguard (2017)
Bez tých zbytočných rečí a zbytočnej Salmy by to bola päťhviezdičková akčná jazda..