Recenze (3 049)
Let číslo 93 (2006)
Číra smrteľná hrôza v priamom prenose. Emocionálna bomba, ktorá vo mne zanechala trvalé stopy..
Obrazy starého světa (1972)
V tých tvárach sa odzrkadľujú naše vlastné korene, na ktoré väčšina z nás už dávno zabudla. Mne stále pripomínajú úprimnosť, prostotu jednoduchých ľudí, ktorým súčasné "celebrity" nesiahajú ani po kolená.
Mafiáni (1990)
Mňam! Joe Pesci v originále je nezabudnuteľný. Ray Liotta je mi nesympatický, no tu zahral životnú rolu. O ostatných ani nehovoriac. Scorsese skrátka mafiu pozná :)
Osvícení (1980)
Takýto je výsledok, keď spolupracuje geniálny režisér s geniálnym hlavným predstaviteľom. Veľmi sa to približuje dokonalosti..
Temný rytíř (2008)
Hold na pôvodného Batmana to nemá. Burtonovské videnie a vedenie je jedinečné. A či už Keaton ako Batman alebo Nicholson ako Joker boli vo svojich úlohách presvedčivejší. Ledger síce urobil skvelý ťah tým, že umrel, no to na úspech u mňa nestačí..
Jezero smrti (2008)
Na túto tému bolo natočených viac lepších filmov. Len ma zaráža toľko pozitívnych hodnotení. Všetko to pekne vyjadrila hirnlego..
Earth (2007) (TV film)
Treba hodnotiť po zhliadnutí v HD a Dolby Digital. Potom sa vám bude zdať 5* málo..
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tarantino nasadil týmto filmom sám sebe latku tak vysoko, že ju už zrejme nikdy nepreskočí. Aj keď s Kill Billom ju takmer dosiahol..
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Čo už k tomuto skvostu napísať? Pozrite si to!