Poslední recenze (21)
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Jednička mě sice bavila víc, ale jinak se mi film líbil...Jediný co mi vadilo, že sem fakt nerozeznával jednotlivý deceptikony, byly nak vsichni stejný a bylo jich hodně:)
Hospoda (1996) (seriál)
Ať řikáte co chcete, lepší sitcom u nás natočený nebyl, a Kanyza a spol. to odtáhnou i přes mizernej scenář některejch dílů
Pokémon (1997) (seriál)
Mám u golfisty oscara, nebo aspoň zlatej globus viděl jsem jich tak půlku:) Jako malej kluk sem proto měl slabost, uznávám chytlo mě to asi v ideálnim věku...dneska musim říct, že skoro na všechny kreselený seriály koukám s láskou, pokémo už sem nikdy neviděl