Recenze (483)
Gnomeo & Julie (2011)
Hrozná nuda. Dívala jsem se na to jen kvůli dabingu Julie (Emily Blunt), který mě nezklamal, bohužel jinak stál celý film za prd. Hudba byla otřesná, příběh taky..Jediné co se mi na tom líbilo byla ta žába, ta fakt neměla chybu!
Green Lantern (2011)
Svižný děj, uteklo to rychle, ale jako všechny komixovky co jsem poslední dobou viděla, nic moc..Iron Man 2, Thor, Kapitán Amerika, všechno se to snaží být strašně super, vyhrají se na efektech a zbytek odfláklý..Na chvíli si zas dám od hrdinů přestávku...
Hanna (2011)
Otřesná nuda...Jo jasně, hrozně vymakaná Hanna jde zabít vrahyni její matky, po cestě potká super kamarádku, taky nějaké ty bad guys a nakonec stejně všechno dopadne tak jak vždycky..Co taky čekat, od Wrighta.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Epické finále. Po deseti letech od prvního dílu sedět v kině a přemýšlet nad tím, že už to vlastně končí a vzpomínat na ty časy, kdy jsem vyrůstala u prvních dílů by se fakt nemělo :)) Jsem spokojená s kamerou i celou výpravou, jediné co bych vytkla byly vtípky, které trochu kazily tu smutnou náladu. Zakončení je to teda velice dobré, oproti 1. části určitě lepší.
Hlavně nezávazně (2011)
Nechápu proč někdo takové filmy pořád točí, nicméně Natálka byla jako vždy rozkošná, Kutcher mě zklamal, jeho výkon byl fakt otřesný. Jinak jsem se občas i zasmála, ale bohatě stačilo vidět jednou.
Hon na čarodějnice (2011)
Skvělý film, ke kterému bych neměla žadné výčitky...Bohužel, ten konec..Zbytečně přitažený za vlasy, připomínalo to nějakou bitku z Van Helsinga. Jinak po celou dobu si film držel své tempo, byl atmosferický, čarodějnice byla dokonale ztvárněna a hudba se mi taky moc líbila. Nebýt toho konce, dávám čistých 5*. 90%
Kamarád taky rád (2011)
První polovina byla úžasná, smála jsem se až jsem brečela, dobré hlášky...Od půlky se to začalo táhnout, najednou jsem se nesmála a vyloženě nudila. Konec jak jinak roztomilý, klišoidní..
Klukanda (2011)
Skvělé, procítěné drama, které jsem absolutně hltala. Herecké výkony byly dechberoucí, hlavně Zoé Héran..Nebýt useknutého konce, hodnotím výš.
Koupili jsme ZOO (2011)
Krásné..Od začátku úžasná podívaná. Já se pořád modlila aby se něco nepokazilo a ono fakt ne! :) Příběh byl citlivě podán, líbila se mi kamera a záběry na zvířata samotná, připadala jsem si jako bych tam chvíli byla s něma :) Hudba a dialogy ještě lepší. A malá Maggie Elizabeth Jones? Z té jednou bude jednička! "Hey mister, everybody says you're dick!" :)) PS: Nemáte rádi klišé? Proč se díváte na film, jehož název tím už zavání?
Lidice (2011)
Krásný film, citlivě natočený. Není snad ani možné natočit film na toto téma, který by byl dokonalý, nicméně Lidice se tomu přibližují. Celou hodinu se děj dobře rozbíhal, poté scény, které měly diváka citově vydírat byly opravdu dobré, problém je, že od asi té hodiny a něco se film strašně táhnut a byl zbytečně natahován. Kdybych Lidice neviděla v kině, asi se mi ani tak nelíbí.