Recenze (483)
Let's Dance 2 (2008)
Nemám ráda tyhle hopsací maškarády, ale dvojka se mi líbila mnohem víc než první díl.
Královna prokletých (2002)
Top soundtrack.
Katakomby (2007)
Na film jsem se nehorázně těšila, už kvůli P!nk ale i samotnému názvu, jenže co mě nepotkalo...Začátek vypadal slibně a pak je celý film jen o pobíhání tunelama a ječení.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
To je jízda! Člověk by nevěřil, jak se u tohohle dá zasmát :D Část, kdy jeli "lovit" Russella, s tou tyčí, když vyskočila z křoví a sedla si do okýnka v autě...Bože, to byla snad nevtipnější scéna jakou jsem kdy viděla :D Viděno asi 5x a pořád mě to baví!
Resident Evil (2002)
Jakožto fanouška herní série mě tento díl bavil, nemám mu co vytknout. Strašně se mi líbila hudba, která se tam opravdu hodila. Herci se s tím poprali dobře a jsem velice ráda, že se mi tam objevila i Michelle Rodriguez. Pro mě druhý nejlepší RE film. (Hodnoceno znovu po zhlédnutí všech dílů Resident Evil, 2012).
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Sakra..Ať mi nikdo neříká, že je Michelle béčková herečka. Pár dobrých scén v tom filmu je, to se nezapře, ale jinak mi tam chyběla ta pořádná akce.
Boxerka (2000)
Miluju Michelle, miluju box.. Co víc chtít.
Edith Piaf (2007)
Nad míry mého očekávání! Téda, tak to se opravdu povedlo. Každý, kdo se alespoň trošičku zajímá o Edith, tohle prostě musí vidět!
Agentky D.E.B.S. (2004)
Ano, hovadina jak má být, ale náramně jsem se u toho bavila, mohu si to přetáčet znovu a znovu. Kdo nesnese trochu vtipnosti, blbosti a někdy i trapnosti (u které se dá ale báječně zasmát), ať se na D.E.B.S. raději ani nedívá.
Bridget Jonesová - S rozumem v koncích (2004)
Kdo by si nepamatoval na zpívání ve vězení a jízdu na lyžích? :D Naprosto nezapomenutelné, jedna z nejlepších komedií spolu s jedničkou.