Oblíbené filmy (10)
Top Gun (1986)
..... to je moje srdcovka! The Best!
Zaříkávač koní (1998)
za moji osobu 5 hvezd. Cim jsem starsi, tim bych hvezdy pridaval......
Osobní strážce (1992)
Hra snů (1999)
Vzpomínka na Titány (2000)
Jeden z mala filmu ( ze sportovniho prostredi) na ktery se da divat! Ve vyberu nejoblibenejsich uz je ..... chvalit ho vice nema smysl! Vrele doporucuji !
Osudové setkání (2000)
Sen kazdeho kluka ze bude spisovat .... s malou pomoci. Film se mi moc libil a na nedelni nudu je to paradni podivana. Poctiva prace Sean Conneryho!!!