Recenze (134)
Orphan (2009)
Po dlouhé době, povedený Horor/Thriller. Vynikajíci obsazení, vynikajicí atmosféra a překvapivá pointa. Tento film si u mě vysloužil pozici mezi nejlepšími horory roku!
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Nechápu co je na tom tak dobrého. Bylo to nudné... čekal jsem víc.
Interview (2007)
Nedodíval jsem se do konce, bylo to jednoduše nudné, nezajímavé a o ničem, možná by se to nějak "vyvrbylo", ale nebavilo me to, viděl jsem cca 40min a stačilo mi to.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Celkem slušný horůrek v hlavní roli se sexy Megan Fox.
Doom (2005)
Další zpackaný film podle počítačové hry! Neserte se do toho...
Tahle země není pro starý (2007)
Po dlouhé době film, který se mi hodně líbil, už od samého začátku jsem si všiml velkého důrazu na detaily! Javier Bardem za svoji roli vražedného psychopata dostal oskaru a já můžu říct, že si ho zasloužil a samozřejmě je tu Josh Brolin v hlavní roli, který tam seděl jako nikdo jiný a velice se mi líbil, fandil jsem mu až do konce, ale jaksi mu to nevyšlo... to mě celkem zklamalo. Každopádně 5*
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Mám Adama Sandlera rád takže davám 3*
Chceš mě, chci tě (2009)
Gerard Butler v hlavní roli této suprové komedii. Kdyby tam nebylo tolik romantiky tak by to nejspíš u mě mělo 4*
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Nejlepší a nejzábavnější díl z celé série.
Smrtící spojení (2007)
Celkem dobrý horor s děsivou atmosférou, ale kdyby tam nebyl tak blbej závěr... Už po cca 45 minutách jsem byl rozhodnutej dát tomu 4*, ale jak říkám ten slabší konec to zkazil. 65%