Recenze (134)
Smrt přichází v bílém (2003)
Si děláte srandu ne? 72% a taková sračka? Mizerné herecké výkony, nechutné, trapné, divné a nechápu proč se film jmenuje "Smrt přichází v bílém " když je originál "Dead End". Celý film jsem se nudil a jednu hvězdu dávám za pointu.
Los ojos de Julia (2010)
Dlouho jsem neviděl tak napínavý thriller/horor a proto si tato mysteriózní podívaná u mě vysloužila pozici mezi nejlepšími horory. Mělo to své chybičky a pár hluchých míst, ale bylo to originální a sakramentsky napínavé. 8/10
Dokonalý žralok (2007)
Nejlepší dokument o žralocích!
Hugo a jeho velký objev (2011)
Martin Scorseseho mám rád a na Huga jsem se dost těšil, ale zklamal mě. Film jsem moc nepochopil i když mi nepřišel nijak náročný a bylo to celkem nudné. Spielbergův Tintin byl mnohem lepší.
Tintinova dobrodružství (2011)
Steven Spielberg je můj oblíbený režisér a na "Tintinova dobrodružství" jsem se hodně těšil. Steven nezklamal a dost mě mrzí, že mu oskara vyfoukl "Rango" což nechápu. Vlastně tento rok nechápu hodně oskarových ocenění... Každopádně si u mě Tintin vysloužil pozici mezi nejlepšími animovanými/dobrodružnými filmy.
The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore (2011)
Celý film najdete zde - http://www.youtube.com/watch?v=Adzywe9xeIU
Stigmata (1999)
Nudný oldschool horor s otřesnou hudbou.
Vyměřený čas (2011)
Originální myšlenka za kterou musím dát 4* a Justin Timberlake tento rok spolu s "Kamarád taky rád" dokazuje, že není zase tak špatný herec.
Žena v černém (2012)
Překvapivě povedená duchařina s "Harrym Potterem" v hlavní roli. Přesně tenhle styl hororu mám rád.
Muž, jehož paže explodovaly (2005) (TV film)
Když steroidová pouť skončí tak má muž hladinu testosteronu dvanáctiletého děvčete a varlata velikosti burských oříšků. To dokáží steroidy!