Recenze (134)
Zátoka (2009)
Být delfínem tak nás ze srdce nenávidím. Lidi jsou svině.
The Hunter (2011)
Slušný thriller/drama o vyhubení Tasmánského tygra. Chvílema nudné, ale pásaže na lovu to kompenzují a celkově dávám horší 4*.
Osvícení (1980)
Spíš bych dal 4 hvězdy, ale když vezmu v potaz rok natočení tak je to každopádně film na 5*. Už od začátku mě uchvátila skvělá kamera a houževnatá atmosféra. Něco to ve mě zanechalo.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Ghost Protocol je celkem povedený díl, ale trojka podle mě nebyla překonána a je stále nejlepší z celé série.
Konec světa (1999)
Nebylo to špatné... Atmosféra dobrá, herecké výkony dobré, efekty na tu dobu dobré, scénář nic moc. Celkově dobrý film. 65%
Plivu na váš hrob (2010)
Hodně mi to připomělo "Poslední dům nalevo" a "Jezero smrti", ale tady je pořádná pomsta! Prostě "Rape & Revenge" jako vyšitý.
Mother's Day (2010)
4* ale s odřenýma ušima.
Ledová smrt II (2008)
Slušné pokračování i když to celé bylo horší než jednička.
Ledová smrt (2006)
Slashery často považuji za podřadné horory, ale toto je jeden z lepších kde najdete napětí, skvělou atmosféru a není tak uvalený a nelogický jako jiné filmy s psychopatem v hlavní roli. Navíc kvalitně natočený a s originálními nápady. 75%
Mučedníci (2008)
Tak to bylo hodně masakrální... Drsné, surové, kruté, brutální, krvavé a deprimující.