Recenze (1 045)
Uloupená hranice (1947)
Překvapivě lepší byla první část filmu, kde se vykreslovali postavy, než ta druhá, kde se střílelo.
Ucho (1970)
Hutná dobovka.
Killer (1989)
Málo platný. Ze zastřelení člověka udělali cool záležitost v Hong Kongu. Přesto je to pro mě slabší Woo - příběh mi přišel přetažený a ani tomu emocionálnímu přepálení příliš neholduju. Ale zhruba od poloviny filmu jsem mu nevěnoval 100 % pozornosti, takže vzhledem ke zdejšímu hodnocení si to nejspíš sjedu ještě jednou...
Pýcha a předsudek (2005)
Vůbec se mě to nedotklo. Ale možná je to i tím, že historické filmy nemusím a Keira Knightley mi nepřipadá sexy.
Dohráno (2001) (pořad)
Jestli tam bude Čapoun, tak je to v pohodě... :-D
The War on Democracy (2007)
John Lennon by zapěl: POWER TO THE PEOPLE! Mocenské zájmy impéria jsou naprosto bezohledné, ale prostý lid už si nenechá s.át na hlavu. Ty šťastné konce (?) jsou jak z nejhorších hollywoodských agitek, ale potěší o to víc, že jsou skutečností.
Invaze žraloků (2008) (TV film)
Všichni v tomhle filmu jsou blbci. A bylo smutný sledovat, kam až to "dotáhla" Daryl Hannah.
Venkovský učitel (2008)
Tak teda pardon, ale tohle je ten vychvalovaný Venkovský učitel, který oplývá autentickou atmosférou atd.? Mě to svojí vyumělkovaností tak sralo, že jsem neodolal, vypnul to a šel spát. A nejspíš jsem dobře udělal.
Prokletý klub (2009)
Tohle není klasický sportovní film. Fotbal nehraje hlavní roli, a i když se tu kolem něj všechno točí, hlavními postavami jsou dva rivalové v manažerských křeslech. Zobrazení jednotlivých zápasů je velmi nápadité a stejně tak mi přišlo super i putování po časové ose. A totálně rulez byla scéna, kdy Brian Clough prožívá první vítězný zápas proti Leed Utd. ve své kanceláři pod tribunou. To jsem si vzpomněl na H. Jackmana v Prestige, jak si užívá potlesk pod jevištěm. Super!
Pevnost (1983)
Holt i Michael Mann nějak začínal. Pro mě spíš slabší 3*, ale přece jen 3*. :-)