Recenze (50)
BANGER. (2022)
V rámci žánru na české poměry top. Marsell Bendig dostal Českého lva za vedlejší roli právem. Gratuluji a děkuji za tu jízdu.
Parádně pokecal (2014)
Tak ahoj, Maruško.
Prezidentka (2022)
V rámci žánru jedna ze zdařilejších rom-com.
Dvě slova jako klíč (2023)
Takhle se dělají filmy! Děkuji 🤍
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Vždy znovu a znovu pobaví a potěší. Krásná práce! Děkuji.
Princ Mamánek (2022)
Děkuji.
Společnost hrdinů (2013)
Pokud se chcete podívat na nějaký válečný film, tak se podívejte na nějaký jiný. S tímhle akorát ztratíte čas a budete naštvaní. Velkolepá kravina plná nelogičností a nesmyslů. Palec dolů.
Mládí (2015)
Krásný poetický citlivý film o přátelství, které jde nad ego a vlastní důležitost... a ne jen o tom. O čem ten film je, vám dojde až na konci, za několik hodin, nebo vůbec ... ;)
Špatné básně (2018)
Poetická maďarská variace na Amélii. Bavil jsem se. Ale chápu, že film je spíše pro nadšence a filmové fanoušky. Příznivci Kobry 11 a Avengers si to raději nepouštějte. 75%
MOST! (2019) (seriál)
Po prvním dílu jen nadšení. Je velice osvěžující dívat se na kvalitní, dobře odvedenou práci. Český humor i český seriál žije. Děkuji.