Recenze (19)
Mira (2022)
Prvni polovina filmu super - efekty a akce, dialogy sice slabsi, ale porad bych dal plny pocet hvezd. Druha polovina uz jsou plky mezi zakomplexovanym fotrem a dcerou. Strasne moc mi kazilo zazitek z filmu i to, ze fotr s AI dokazal ovladat vse, co melo el. obvod. Od svetylek na stromku az po protezu Misi, kterej me taky hrozne iritoval. AI Mira by mohla klidne souperit s Jarvisem Tonyho Starka. Celkove to bylo koukatelne, ale do kina bych na to nesel.
Blok 99 (2017)
Doufam, ze v postprodukci pri dodelavani zvukovych efektu to obrovske mnozstvi rozlamaneho celeru snedli.
Bajkeři (2017)
Velmi ubohe herecke vykony, ubohy dej a hodina a pul nenavratne promrhaneho casu. Urceno pro slabsi jedince.
Pečovatel (2014)
Hodne drsny a az do konce filmu napinavy dej. Skvely herecky vykon detektiva (Geert Van Rampelberg). Cekal jsem happiend, kdy se po letech bratri setkaji, ale konec, jaky je ve filmu podtrhuje skutecnost, ze ne vzdy vse dopadne dobre a zduraznuje pocit bezmoci a utrpeni lidi, kteri si necim podobnym museli projit.
Oculus (2013)
Tento horor me naprosto dostal. Ikdyz se z pocatku nudne vlekl, postupne nabiral na dramaticnosti a pristihl jsem se, ze obcas nedycham. Doporucuji.
Pozdravy ze spermabanky (2013)
Vyborny film. Doporucuji.
300: Vzestup říše (2014)
Uz dlouho jsem nezazil tak velke zklamani. V kine jsem se nudil. Akce na mori me proste nebavi. Kdyby cely film byl natocen jako prvni cast zaverecnych titulku, tak bych si film vice uzil a ani by se v nem nemuselo mluvit. 2* jsou mozna malo, ale cekal jsem opravdu hodne a hlavni postava Athenskeho generala mi byla nesympaticka a nebyla tak charizmaticka jako Leonidas.
Machete zabíjí (2013)
Snímek Machete zabíjí si nehraje na žádný Ačkový film, ale na ujetou parodii na akční filmy a klišé. Během filmu jsem si říkal, že to ohodnotím max. 1 hvězdou, ale když jsem film dokoukal změnil jsem názor. Celé to na mě působí, že herci dostali instrukce, že se stím nemají tolik srát a vše natočili z voleje. Nikdo se pak nepozastavoval nad tím, jak je to hrozné, což podtrhuje metafyzické metafory obzvlášť působivě. Rovněž zajímavé dialogy, které jsou kontrapunktem k surrealismu základní metafory zobrazujíci režisérův pohled na věc. (inspirace z knihy od A.D. stoparuv pruvodce)
Carrie (2013)
Po tech vselijakych reklamach apod. na tento remake jsem se docela i tesil, ale nena o co stat. Film obsahuje spoustu chyb a ikdyz spoustu veci toleruji, protoze si rikam, ze to je proste jen film, tak me to stejne nutilo nad tim premyslet a z filmu jsem mel prd. Efekty taky nebyli zrovna omracujici. Jeste si dovolim vam sdelit svuj postreh na zaver. Kdyz se to indicke koreni pere s matkou, a ta ji rizne pres litko, tak si kari upravuje pri plazeni po zadech saty. Ocividne ji behem zachrany vlastniho zivota vadilo, ze se ji vyhrnuji. Naprosto pochopitelne.
Zataženo, občas trakaře 2 (2013)
Při sledování prvního dílu, jsem dostal hrozný hlad a u dvojky taky. Bavil jsem se a chvílkama jsem se nestačil divit, co lze vymyslet za kombinace jídel a zvířat. Film bych doporučil všem, co milují jídlo.