Recenze (314)
Buly (1992) (pořad)
Je jasný, že sport (i hokej) u nás dělá nejlíp ČT.
Zabít Zoe (1993)
Začátek dost nudný, až jsem z toho usínal, ale asi po 45 minutách se na to dalo dívat.
Spirit (2008)
Něco jako Sin City, a la další filmek od Franka Millera:-) Sice takový průměr, ale Spirit je i hodně vtipný. Hraje v něm jako vždy vynikající a sexy Scarlett Johansson a Eva Mendes- jenom kvůli nim jsem to musel tak jako tak vidět. Dále Samuel L. Jackson, který si roli Octopuse docela užívá. Akorát mi moc nesedl hlavní hrdina Gabriel Macht a taky jeho okamžik, kdy se něco o něm dozvíme z jeho rozhovoru s kočkou. Jinak ale Spirit utekl rychle a nenudil, takže nakonec v hodnocení přidam a dam 4 hvězdičky....taky jak často se vidí Scarlett a Jackson v nacistický uniformě.....................13.11.2010 Jelikož mě trápí svědomí, tak snižuji na tři.
Jack Black: Spider-Man (2002) (TV film)
Nejlepší pohled do zrcadla a polibek...
Pokud věříš (1999) (TV film)
Malá a ukecaná Hayden Panettiere..
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Zatim jsem to viděl jenom jednou, tak uvidíme jestli změnim hodnocení, až to uvidim znovu.
Normal (2009)
Vítám každý neobvyklý přírustek na české scéně...
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
I po sedmý hraje Eugene Levy(Jimmův otec). Tohle má být Stifler jo??
Noc s Andělem (1999) (pořad)
Záleží na tom, kdo je host.
Snídaně (1994) (pořad)
Občas je tam něco zajímavýho, jenže je vražda to vidět, když spim až do oběda.