Recenze (574)
Robot Jox - Zápas robotů (1989)
Prostě chujovina, nesmyslný příběh, hrozné herecké výkony, příšerně vymodelováno..co pochválit snad jen plakát...
Fantom opery (2004)
Když se na to nebudu dívat jako na film tak spokojenost na 100%. (Nightwish zpívají o trochu lépe)
My dva a křen (2006)
Docela ostřílená klasika vše zachránil Wilson
Vratné lahve (2007)
Skvěle zasněný a flegmatický Svěrák. Dobré hlášky, nepřipadalo mi to jako film ale jakoby vytržená stránka z knihy.
Ratatouille (2007)
Velice pěkné, zábavné avšak krátké, ale v tom byla i krása. Prostý příběh malého myšáka. Na mne zde bylo moc limonády, jinak naprostá dokonalost.
Zloděj životů (2004)
Mám tu holku rád a nyní ukázala i něco jiného než hraní..paráda. Závidím Bradu Pittovi...
Sunshine (2007)
Velice originální snímek, tak jednoduchý až se tajil dech. Avšak trochu kopíroval snímek Horizont události, ale jinak velice kvalitní film...
Jednoduchý plán (1998)
dokonalost
Kancl (2001) (seriál)
Je to něco nového a proto tomu musím přijít na chuť.
Přes palubu (1987)
Goldie Hawn dostala co proto a obvzlášť když musela vařit tu ztuhlou slepici nebo masítovat Kurtovi jeho smradlavé nohy ..velice laskavá podívaná.