Recenze (574)
Klepání na nebeskou bránu (1997)
jo celkem film působící mafiánským dojmem a vůbec skvělým příběhem. Jo herecké obsazení nic moc , ale na to vůbec nesejde u těchto filmů je to i žádoucí . podtext Quentina Tarantina byl velice slabý a navíc obrácený takže těško srovnávat , ale jinak velice příjemná podívaná.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
V prvních 45 minutách sem si myslel že se dílám zase na nějakou docela povedenou,bláznovou a nápaditou komedii, ale opak byl pravdou potéto době nás čekal neuvěřitelný spád a přál sem si ať je to jen sen a taky se mi to vyplnilo a vše dobře skončilo, kdyby ne tak by film dostal asi o 10% větší hodnocení a já bych by velice zklamaný.
Klub sráčů (2000)
Já bych šukal až bych pukal , už mi to leze až nosem hrůza byla to kravina nic dosebe to nemelo dej naprd scénář pro debily rezie 5tileteho psychopata.
Kmotr (1972)
Naprosto skvělí kultovní film , který vznikl z hlavy Maria Puza.Tento film jsem sháněl,neboť jsem o něm slyšel jen to nejlepší.Po shlédnutí jsem neměl slov a podíval jsem se na něj znovu. Je to krásné dílo z mafiánského prostředí né takové prostředí jak známe z dnešních většinou amerických filmů,že někdo někoho naštve další přijde a je po něm ,NE tak to zde není je to úplně jiné ,řez rozsáhlou mafiánskou rodinou Corlonových ,samozřejmě s příběhy které k mafii neodmyslitelně patří. (Svik)
Kmotr II (1974)
NO TAK CO RÍCI PRVNÍ DÍL BERU JAKO SKVĚLÝ ÚVOD PO SVĚTA SICILSKÉ MAFIE BYL TO VELICE ZAJÍMAVÍ A LÍBIVÝ KOUSEK PLNÝ ZVRATŮ A NEČEKANÝCH SITUACÍ .******************************************************************DRUHÝ DÍL BYL JAK BYCH TO ŘEKL NO BYL PROSTĚ ZAJÍMAVĚJŠÍ , BYL AKČNEJŠÍ I KDYŽ PO TOM JA NETOUŽIM NEMUSÍ BÝT FILM JEN AKČNÍ MAM RAD MONOLOGY A DIALOGY HLAVNĚ ,ABY BYLY O NĚČEM A NÉ JEN TAK KVŮLI NEJÁKÉ KRAVINĚ-PROSTĚ NEJLEPŠÍ SOU FILOZOFICKÁ TÉMATA. *************************************************************TŘETÍ DÍL BYL PO TOM DRUHÝM ASI NEJ A BYLO TAM UZ VETŠÍ CITOVÉ UVOLNĚNÍ A MĚLO TO SKVĚLOU HLAVU A PATU.***************************POZO SKVĚLE VYOBRAZIL ŽIVOT NEJEN MAFIÁNŮ, ALE I NORMÁLNÍCH ŽIJÍCÍCH LIDÍ . JE TO NÁRAMĚ KRÁSNĚ VIDĚT KDYŽ SE ZAMYSLÍME NAD TÍM TAK JE ZDE ZOBRAZEN LIDSKÝ ŽIVOT SMYSL RODINY ,RODINÁ LÁSKA BY MĚLA BÝT PRO KAŽDÉHO SVATÁ A MĚLA BY SE DOBŘE OCHRANOVAT .************************SKLQELÉ DÍLO ....SVIK
Kmotr III (1990)
MNo nebudu říkat nejslabší díl byl bych barbar 3logie je proste uzasna a zdaleka neprekonatelna
Knoflíkáři (1997)
Za tento film jsem na ČR hrdý , že i my dokážeme natočit tak skvělý film jako byl tento . Velice mi připomíná film Crash , akorát že v Crašovi jde o něco jiného , ale jinak nám ten nápad v podstatě ukradli. né to byl vtip (jen pro rejpaly).
Kokosy na sněhu (1993)
Naprostá komediální bomba. "Když ti namaluju na hlavu čáru, budeš ty vypadat jako prdel"- to sem se smál. Zozehřátí zmrzlíci, ktří chtějí něco dokázat. To je přece úžasné, když se bavíte a jdete si přitom za svým snem. Myslím že se tento podtext nesl celým příběhem a to film velice nadlehčovalo. "Hrdost, sílu a pořádnýho chlapa, kterej se z ničim a nikim nesere."
Kolja (1996)
Byl sem rad ze sem ho skouknul mělo to neco do sebe a ja si odnes good pocit z nevsedniho filmu.
Koncert pro jednoho (2005)
Supr . tento filmeček byl předkapelou k filmu auta alespoň v kině 99 v kolíně. No já se skvěle bavil a nechápu ty špatné ohlasy. skvělá animace se skvělou hudbou a skvělým dějem no co říct parádní předehra.