Recenze (7 143)
Sněhurka a jak to bylo dál (1989)
Moje srdcová záležitost. Nikdy jsem moc nechápala ten problém, proč u Disneye neakceptovali tohle pokračování Sněhurky jako oficiální, protože právě tenhle animák je lepší, než cokoli, co vzniklo v Disney Dark Age (1970-1988). Ano, je to už trochu jinde, než původní Sněhurka (1937), ale to je jen logické vzhledem k časovému odstupu, scénář je hodně kvalitní, humor funguje, jednotlivé obludky jsou roztomilé, trpaslinky sympatické, láska skály láme a finále je epické.
Tři muži a mladá dáma (1990)
Navázat na původní remake nebylo úplně od věci v době, kdy vrcholila obdobná série Kdopak to mluví.
Tři muži a nemluvně (1987)
Pakliže si pořád ještě pamatujete kdo byli Tom Selleck, Steve Guttenberg a Ted Danson, vyplatí se vám nezapomenout ani tenhle milý remake francouzské komedie.
Velmi nebezpečné známosti 2 (2000)
Sequel jaký si jednotka zasloužila ;) Jako dvojka čehokoli je to chabé, ale jako samostatný film, který nemá s De Laclosem nic společného, je to ideálně nadnesená taškařice.
Zahrada (1937)
Zlatý věk kreslených komiksů 2: Zahrada, Kocour Félix a kachna, Pirátská partie, Mumie se bouří, Kačer ničema, Robin Hood, Takový krásný den, Kráva Molly a indiáni, Hledá se kamarád, Ptačí koncert.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Rasově sterilní kravinka (čti romantická komedie) s Willem Smithem, který neudělal od Fresh Prince žádný pokrok. Remake se Salmanem Khanem je narozdíl od tohoto výborná záležitost.
Pippi dlouhá punčocha (1969)
Děvenka jedna rezavá rozvrkočená ;)
Casper (1995)
Casper universe si blockbuster zasloužilo. Páč sledovat je co už od roku 1945. A malá Ricci se minula povoláním, když dnes není považována za druhou Helenu Bonham Carterovou... škoda.
Příhody dráčka Soptíka (1975) (seriál)
Jedna z mála věcí, které z poválečné Itálie mohu ;)
My dva a křen (2006)
Ty filmy vybírané dramaturgií SA mě zničí. Ačkoli Kate vypadá líp jak její manča, tak rozhodně líp nehraje... A papá Douglas by si už taky mohl dát oraz. Jeníček jakbysmet.