Recenze (135)
Slavné dny (2010) (pořad)
Kompilace, ale obvykle napínavá, zajímavá a dramatická s procítěným komentářem. Na výuku dějepisu ideální.
Černé vdovy (2019) (seriál)
Je zde spousta nelogičností, ale když se to bere jako oddychová černá krimikomedie, tak to funguje. Bavil jsem se. Jen bych skutečně vynechal teasery na konci každého dílu, které prozrazovaly až moc. 71 %.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 2 (2017) (série)
Je to dobré, místy hodně dobré, ale celkový dojem kazí mnoho chyb a nesmyslů (dýchající mrtvý, "neslyšné" konspirace a lepení pásek na polootevřených záchodech, studentka, která bez problémů nabíjí kulomet, profesor uspávač policajtů, atd.) a především neschopná policie a tragicky špatně udělané přestřelky, kdy údajně vycvičená policejní komanda nejsou schopná zpacifikovat pár začasté odkrytých lupičů se zásobníky na - zbrojaři divte se - nekonečně mnoho nábojů... dávám 75 %
Vybíjená (2004)
Docela zábavná hovadina ala Kokosy při vybice. Kdo hrál někdy vybiku (skoro každý), tak o "realističnosti" filmem ukázaných vybíjení ví své, ale to hlavní se ve filmu děje mimo hřiště. A to je občas slušná prča.
Krabat: Čarodějův učeň (2008)
Výprava a prostředí/kulisy jsou dobré, příběh není špatný (předlohu nicméně neznám), atmosféra ve mlýně taky ujde, ale hororová či temnomagická linka celkově značně pokulhává. Jedinou akční scénu filmu sráží podivné dřevěné mečíky rabujících vojáků... a závěrečný "souboj" (nesouboj) s mistrem je prostě slabota. Ale v zásadě koukatelné.
Angelika, markýza andělů (1964)
Historicko-dobrodružno-romantická klasika všech klasik. Ne že bych takovéhle filmy vyhledával, ale žánrová kvalita se uznat prostě musí. 75 %
Jesus Christ Superstar (1973)
Klasika všech klasik... viděl jsem poprvé někdy začátkem 90. let a bylo to pro mě jako zjevení.
Smrtící sršni (2015) (TV film)
Dobře natočený antropocentrický a tudíž hloupý dokument o tom, jak jsou sršně zlé. Blbost. Sršně jsou příroda a ta není zlá, je dokonalá. Jen my lidi to nevíme a zkoušíme jí předělat k obrazu svému, obrazu ničitele, herce na boha. Navíc se v dokumentu motají dohromady jablka a hrušky, neboli sršeň mandarínská a sršeň asijská - dva rozdílné druhy. Ta druhá je skutečný invazní druh, který pronikl do Francie v roce 2004.
Lvi ze Sabi Sand: pokrevní bratři (2015)
Je to teda drsárna, takovej lví válečnej film.
Bastardi (2010)
Film je celkově slaboučký, především po dramatické a reálškolní stránce, i když jako komedie občas vtipný, ale ty 3* dávám za odvahu vůbec natočit a publiku ukázat, že nějací BASTARDI ve školách existují (i když v zájmu politické korektnosti jsou ti nejhorší bílí).