Recenze (153)
Zmizení (2013)
"Typická zodiacovina" - přesně tohle sousloví mě napadlo asi po půlce filmu. Atmosféra, kamera, hudba na výbornou. Zarostlý Hugh Jackman mě nebavil tolik jako Jake Gyllenhaal, kterému jsem věřil o něco víc. Po dlouhé době zase kvalitní krimi thriller.
Čtyřicítka na krku (2012)
Občas vtipná, průměrná a příliš dlouhá komedie ze života. Bohužel si po pár dnech nevzpomínám o čem to vlastně bylo a jak to dopadlo...
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Ulice je děsnej seriál o ničem, ale tohle je horší... P.S.: Mám gympl. Autoři tohoto seriálu ale nemaj zřejmě ani ZŠ.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Je to jako když se sejde Prince of Persia, Princess Xena a Jar Jar Bings, aby bojovali ve Star Wars proti diktátorovi Commodovi. Ale nuda to není.
Kolotoč (1996) (pořad)
Musím dát 2 hvězdy! Jednu za to, že v té době mi bylo asi 6 let a tak jsem byl inteligencí a znalostmi na úrovni soutěžících a druhou za to, že dnes některé díly obstojí jako luxusní komedie (nebo parodie? :D) - viz některé místní komentáře :D.
Terapie láskou (2012)
Nemůžu si pomoct, ale první část byla strašná nuda. Bylo to takové "o ničem", i když herci hráli dobře. Skutečně mě začal film bavit až když se začala naplno řešit taneční soutěž. Bohužel vycpávky ohledně otcova sázení, stále utíkajícího kamaráda z blázince a nekonečná touha se spojit s bývalou Nikki tomu příběhu jen škodí. Nakonec to je netradiční a dobré, ale není to skvělé a bohužel to na mě nezafungovalo.
30 minut po půlnoci (2012)
Tady budu přísnější, ale popravdě a upřímně to žádnej velkej trhák není. Pokud bych to vzal postupně, tak námět je skvělej a Kathryn Bigelow u The Hurt Locker dokázala, že umí natočit skvělý moderní 'akčňák' z válečného prostředí, ale ZDT prostě nemá potenciál, drive a nakonec to je nuda. Film v mém případě obstál jako "historické" drama, ale ne jako akční thriller. A nominace Jessicy Chastain? Tomu taky nějak nerozumím. Dost se mi ale v první části líbil Jason Clarke jako agent.
Nic nás nerozdělí (2012)
Výborný pohled na tsunami "zevnitř". Trochu mě mrzí, že nebyl závěr pojat více ze široka. Chápu, že film vypráví příběh jedné rodiny, ale u filmu s takovouto tématikou by se nějaké věnování obětem hodilo. Jinak to na mě zafungovalo a zapůsobilo, navzdory tomu schématu.
Ladíme! (2012)
Tak trochu reklama na Apple a Annu Kendrick. Soundtrack je moderní a mladí jej určitě ocení. Elizabeth Banks je super doplněk, ale Anna Camp opravdu nevypadá na 20, svojí mimikou mi dokonce připomínala ještě starší Veru Farmigu. Vzhledem k tomu, že na tyhle školní muzikály moc nekoukám, tak jsem byl spokojenej.
Patrola (2012)
Film, kde (podle IMDB) uslyšíte 326x slovo "fuck" a 111x "shit", což ve spojení s námětem a la policemani v LA mluví za vše. Taky jsem zjistil, že policajti nepoužívají pásy. Herci jsou super, samotný film těží celkem z napětí, ale trochu jsem postrádal nějaký "nosný" děj.