Oblíbené seriály (10)
Odpočívej v pokoji (2001)
Už se mi asi nikdy nepoštěstí, abych viděl lepší seriál než je tento. Žádný jiný mě tak nezasáhl a natolik nedonutil k zamyšlení se nejen nad ostatními, ale hlavně nad sebou.
Akta X (1993)
Zoufalé manželky (2004)
Hrdinové (2006)
Hvězdná brána (1997)
Přátelé (1994)
Roseanne (1988)
Pro mě jeden z nejlepších sitcomů, které jsem kdy viděl. Na běžné životní příběhy téhle rodinky jsem se vždy hodně těšil.