Recenze (20)
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Ohromnej dojem vzbuzující scifárna, do dneška nemá obdoby.
Liga výjimečných (2003)
Docela slušná kravina.
Van Helsing (2004)
Spíš tak dvě a půl.
Čarodějův učeň (2010)
Docela slušná kravina.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Podle mě vůbec nejlepší seriál, Alda vynikající, humor kterej mám rád.
Profesionálové (1977) (seriál)
Nejlepší akční seriál co znám.
Ztraceni (2004) (seriál)
Velice povedenej seriál poslední doby, dosti napínavý.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
U tohodle seriálu mě vždycky přepadaly záchvaty smíchu.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Vynikající film, mám rád Jacka, tenkrát nastartoval dosti dobře.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Jeden z nejlepších filmů z vězeňskýho prostředí co jsem zatim viděl, Freeman je sympaťák.