Recenze (1 315)
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (pořad)
I když je to hůř hodnocený než předchozí vystoupení, neni to horší, je to zase bomba!
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Nemůžu říct, že to je seriál určen pro dementy, resp., že každej, kdo to sleduje, je dement, ale stoprocentně můžu říct, že většina každopádně! Totální vyblitá sračka!
Louis C.K.: At the Dolby (2023) (pořad)
Tenhle člověk mě bude bavit pořád.
Plexis - To (1998) (hudební videoklip)
Petře Hošku, odpočívej v pokoji.... Děkuju za všechny koncerty, kterých jsem navštívil nespočet... Byly skvělý, budeš mi chybět...
Bullet Train (2022)
To je tak ztřeštěná blbina, že vlastně ani nevim, jak to hodnotit. Spousta věcí mě pobavilo, ale je to tak absurdní, že to prostě neni úplně můj šálek kafe s mlíkem. Brad je ale jako komik slušnej a je tam tolik maličkostí a dějových detailů, že si to možná někdy pustim zhulenej.
Aftersun (2022)
Pocitovka, bez děje, zajímavá kamera, nápaditý záběry, pár dobrých momentů a hodně náznaků, co mě nikam nedovedly.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Masakr, postavy bezpáteřních jedinců a magorů vyhnány k dokonalosti !
Ten den přijde (2016)
Silnej příběh. Pár postav by si zasloužilo hodně pomalou smrt.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Odpočinková záležitost, nenudilo, zabavilo, takže za tři.
Bůh žehnej Americe (2011)
Škoda, že se tam nestřílelo víc a víc... Chvílema vtipný, chvílema rádoby vtipný, ale jak říkám, vystřílel bych toho kurva víc!