Recenze (198)
Věříme v Boha (2000)
"Sorry, ešte stále používame Windows." :D Príjemné krátke nadýchnutie pri tejto jednohubke. Malo to vážnosť, malo to aj vtipnú stránku, a tieto dve veci sa v tomto snímku nádherne dopĺňali.
Test (2003)
Zaujalo ma obsadenie dvoch hlavných hercov, tak som sa na tento film podujal, aj keď po dlhom čase, ale moje nadšenie pred filmom sa potvrdilo len do istej miery. Film chce podľa všetkého fungovať úplne inak, ako funguje. Ale aj tak sa jedná o kvalitnejší snímok, takže silnejšie 3*
Pan tělocvikář (2007)
Začiatok filmu bol sľubný, ale postupne to strácalo na tempe a začalo ma to nudiť. Billy Bob Thornton je fajn herec, ale bohužiaľ, scenár bol, aký bol. 40%
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Po zhladnutí druhej a tretej Narnie, musím dvihnúť hodnotenie. Uvedomil som si, že jednotka ma tak vtiahla do deja, a ten finálny boj ma tak uchvátil, ako to ani zďaleka nedokázali jej pokračovania. Jednotka má predsalen svoje čaro.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Bohužiaľ veľké sklamanie. Príbeh zakopáva na každom kroku, vykreslenie charakterov nikde, celkový spád to malo veľmi slabý a Will Poulter mi šiel veľmi na nervy, kým bol malý chlapec. Mal ostať drakom. Dve * dávam za posledných 20 minút, kedy to konečne dostalo nejaký spád. A to 3D sa absolútne nepodarilo. Dokonca v tomto filme ani nemalo čo robiť.
Eragon (2006)
Film hodnotím sám o sebe, bez porovnávania s inými filmami. Mne sa osobne tento film veľmi páčil. Mal síce svoje slabé miesta, ale to sa dalo prežiť. Fantasy mám proste rád, a toto sa vcelku podarilo.
Boj (2007)
čakal som, že Li a Statham predvedú akčnú jazdu, ako sa na nich patrí. No nech robili, čo mohli, film nepotiahli. Nie žeby za to mohli oni. To skôr dobabraný scenár a divoký a neprehľadný strih. Liho aj Stathama mám rád. Ale z tohto námetu šlo určite dostať aj oveľa viac.
Kocour v botách (2009)
Veď to bolo otrasné. Animácia ešte celkom ušla ale ten príbeh, to vyjadrovanie postáv, a tie priblblé piesne....nech sa hnevá, kto chce, ale toto nie....
Kocour v botách (1969)
Na tomto so vyrastal, a svoje čaro to pre mňa nestratilo ani po rokoch :)
Pokoj 1408 (2007)
Úplne ma pohltil svojou atmosférou, a s odstupom času musím pridať jednu hviezdičku.