Recenze (51)
Akta X (1993) (seriál)
The truth is out there
Americký ninja (1985)
Tento film jsem viděl jako malý kluk a i přes rychlo dabing jedním hlasem (který snad znají všichni kteří tento snímek viděli) se mi vtiskl do paměti. Ninjové v černém oblečení a kuklách, bojové scény, do té doby jsem nic podobného neznal.
Arsénova jedenáctka (2007)
Jinak vynikající dokument mi trochu kazil nepovedený dabing.
Běžící muž (1987)
Tydle bicepsy nám zvednou sledovanost! Televizní zábava, kolem které se točí téměř veškeré dění ve společnosti. Sázky a především reklama, to vše je obrovský biznis, kterému dává face moderátor Killián, miláček davu. Film plný hlášek a Arnolda ve vrcholné formě. PS : Sly běhá samozřejmě rychleji!
Cargo (2009)
Velká nákladní loď, daleká cesta vesmírem a záhadné události na palubě. Toto téma mě snad nikdy neomrzí.
Carnivale (2003) (seriál)
Tajemná atmosféra kočujícího podniku, který má bavit a zároveň děsit své návštěvníky. Skvadra nejpodivnějších lidí od vousaté ženy, jejího slepého milence s telepatickými schopnostmi, liliputána, který je pravou rukou znetvořeného člověka nazývaného " vedení " (nikdy nevychází ze své maringotky) rozhodujícího o všem, co se v této komunitě odehrává, až po nejrůznější tenťáky. Výborně natočený seriál, který si najde jistě mnoho obdivovatelů.
Cesta do pravěku (1955)
Film mého dětství. Geniální režisér, úchvatné triky, nádherně vytvořená zvířata (počínaje mamutem a mlokem z bažin konče).
Červený trpaslík (1988) (seriál)
" Nachystejte uzenáče!! Na snídani jsem zpátky! "
Dům v kraji hrůzy (2000)
Těžký to život realitního agenta. Každý dům má svá tajemství a některá by měla zůstat nevyřčena.
Fighter (2010)
" HBO natáčí dokument o mým comebacku. " Není příliš snadné lhát sám sobě. Vynikající záležitost!