Recenze (230)
Sucker Punch (2011)
Vítejte v úžasném snovém světě Zacka Snydera, světě temném a nepřátelském, světě který na aspoň částečné pochopení potřebuje minimálně dvojí shlédnutí. Vítejte ve světě který si hned napoprvé zamilujete nebo ihned nenávistně zatratíte. Vítejte ve fantaskním světě úžasně zpracovaného akčního snímku se skvělým depresivním podtónem, vítejte ve světě filmu do kterého se musíte ihned vžít jinak ho ihned zatratíte. A to by byla docela škoda....
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Chelo mi brečet štěstím, když jsem se dozvěděl o pokračování tohoto geniálního seriálu. Po shlédnutí se mi chtělo brečet znova, ale rozhodně ne štěstím, ani smíchy....
X-Men: První třída (2011)
Možná lepší než všechny dosavadní X-Menovské snímky.
Transformers 3 (2011)
Možná zbytečně natahované a místy těžce infantilní, ale celkový dojem je určitě lepší než z dvojky. Triky jsou opět bezkonkurenční, to se nedá popsat, to se musí vidět.....
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Není to špatné, ale už to nějak není ono... Mockrát nastavovaná kaše se časem přejí....
Auta 2 (2011)
Tohle vážně zplodil Pixar????? To snad ne..... to už ta šílená kravina Lovecká Sezona byla možná lepší.....
Rychle a zběsile 5 (2011)
Absolutní PECKA !!!!!!!!! Jestli jsem se jakžtakž rozplýval nad čtyřkou, z tohole jsem byl naprosto unešen. Cool hlášky, cool Diesel, úsměvná klišé a hlavně magacool The Rock a závěrečná honička s trezorem. Tomuhle se říká popcornová jízda. Jóóó!!!!!!!
Requiem za sen (2000)
Drsnější a působivější než Trainspotting
Bláznivá střela (1988)
Klasika, která i po tolika letech luxusně pobaví.
Tron (1982)
Tenhle film má jednu zvláštnost - svým způsobem vlastně nestárne. Samozřejmě přenesení živé bytosti do počítače je naivní, ale zbytek už tolik ne.Co my víme co se odehrává v útrobách našich počítačů? :-) A hlavně - ta vizuální stránka má díky použití vektorové grafiky své kouzlo i po tolika letech. Nedokážu si domyslet, na jakých počítačích tohle mohly v roce 1982 vytvořit.....