Recenze (2 994)
X-Men (2000)
Důkaz, že klasika se zfilmovat dá se ctí
Nový Karate Kid (1994)
Zbytečný film, který zachraňuje přítomnost pana Miyagiho.
Želví nindžové (1990)
Já to prostě miluju
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Dost jsem se obával, aby se T3stal důstojným pokračovatelem hlavně T2, protože ten byl epochální. Obava se nevyplnila, a film jsem viděl snad třicetkrát, což go řadí na můj osobní žebříček oblíbenosti.
Batman a Robin (1997)
Joel poslal na dlouho do kopru celou Burtnovu myšlenku a dokonalost, zahrabal ji a hlínu pořádně zadupal, ale důkazů o genialitě 1.dvou dílu je stále dost. Za mříže s ním.
Přátelé (1994) (seriál)
BEST OF SITCOM, lepší komediální seriál prostě nikdy nebude :-)
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Směju se vždycky, na třetí díl je to kvalitní záležitost. Kéž by se kluci ještě jednou vrátili i s MCBP
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Vtipy za vtipem. oproti video trilogii si první tři části zaslouží oskara
Prci, prci, prcičky (1999)
MCBP
Americký ninja 5 (1993)
Dost špatný závěr série, hlavně ten kluk je dost votravnej