Recenze (2 994)
Sám doma 3 (1997)
Než tohle, radši si pustim plyn
Zachraňte Willyho 3 (1997)
Škoda, že kosatky nežerou lidi. V prvním díle na konci měl Willy sežrat hlavního hrdinu, a příběh důstojně zakončit.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Důkaz, že existuje i filmové peklo. A patří do něj čím dál víc herců. Dnešní filmové seriály mě nutí plakat, Scénář naprosto nereálný, příběh zběsile trapný a výkony herců, je jako kdyby hlavní roli hrál Jožin z bažin...
Batman a Robin (1997)
Joel poslal na dlouho do kopru celou Burtnovu myšlenku a dokonalost, zahrabal ji a hlínu pořádně zadupal, ale důkazů o genialitě 1.dvou dílu je stále dost. Za mříže s ním.
Toxický mstitel (1984)
Tak jsem se na to po dlouhým rozmýšlení podíval. A musím říct, že opravdu nevím, jak nebo vůbec co hodnotit i trashe tohoto typu. Lloyd Kaufman je opravdu blázen.
Já, pomsta (2016)
Taková lepší Saegalovka bez Saegala.
Funny Games USA (2007)
Co mě fakt voslovilo, to byl způsob režie. Sledování druhotných scén, když se odehrávají vedle postatné, které jsou pouze slyšet je něco, co ve vás vzbudí ještě větší neklid. Po shlédnutí jsem musel uznat, že konec jsem čekal jiný. Avšak pořád nechápu, jestli šlo o satiru, přiznané nastavené zrcadlo současnosti či něco jiného.
Godzilla (1998)
Americký produkt, který se snažil vytěžit co nejvíce ze svého slavného předchůdce - Godžira. A myslím, že se podařilo.
Na stromě (1971)
Na stromě... co říct vo káře na stromě?
Půlnoční jízda (1990)
Film jsem bohužel viděl jenom část, protože v druhé části mi naskočil anglický zvuk a nebylo téměř rozumět. Proto mě mrzí, že jsem neviděl tenhle parádní film až do konce.